בית המשפט בהולנד אישר היום (שלישי) את בקשתה של המחלקה הבינלאומית בפרקליטות המדינה להסגיר לישראל את סוכן הדוגמניות שי אביטל, לצורך העמדתו לדין בגין עבירות מין בשתי מתלוננות. 

המידע המודיעיני והמעצר בלב אמסטרדם: כך נתפס סוכן הדוגמניות שי אביטל
פרקליטו של שי אביטל לאחר מעצרו: "מכל התלונות שהוגשו נותרו שתיים"

נורית אורגל, סוכנת דוגמנות שייצגה דוגמניות שנפגעו מאביטל, שוחחה הערב עם בן כספית ואריה אלדד ב-103FM והתייחסה להחלטה הדרמטית: "אני לא יכולה להגיד שאני מסופקת כי הוא עדיין לא מיצה את הדין, זה שהוא מגיע לארץ לא אומר שום דבר. אנחנו מקווים שמערכת המשפט תהיה חזקה מולו ומול עורכי הדין שלו, ותוכיח שהוא יכול לשבת בכלא להרבה שנים".

"גם בעבר פתחו לו תיקים והם נסגרו, זה קצת מקומם שנותנים לבן אדם להמשיך לעשות את מה שהוא עושה כ"כ הרבה שנים, ולא ממצים איתו את הדין כמו שצריך. לא חושבת שירצו שאעיד. אין לי שום סיבה לבוא לארץ להעיד יש כל כך הרבה בנות שהוא פגע בהן פיזית ונפשית", סיכמה. 

עורכי הדין ששי גז ושרון נהרי המייצגים את אביטל מסרו: "המשפט יתנהל בארץ ולא בהולנד. הטענות שהועלו בביהמ"ש בהולנד, בעיקרן משפטיות ועוסקות אך ורק בסוגיית הסגרתו. אין לדיון כל קשר לשאלת חפותו לה הוא טוען כל העת. מעולם לא היתה לשי כל כוונה שלא לחזור לישראל ולהוכיח את חפותו".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי