משפט נתניהו המשיך אתמול (רביעי) להתנהל, כשבמהלך הדיונים בבית המשפט המחוזי בירושלים עלתה לדוכן העדים פולינה גובזמן־קריב, חוקרת רשות ניירות ערך, שנחקרה על ידי עו"ד ז'ק חן, פרקליטו של הנאשם ואיש העסקים שאול אלוביץ' - בעלי וואלה! לשעבר.

עדת התביעה שהרגיזה את הפרקליטות תוקפת: "מוצאת את עצמי תחת הכפשות"
סנגורו של אלוביץ' תקף את חקירתו: "שימוש פסול ושיטתי בבני משפחה"

שאול ורעייתו איריס אלוביץ' נאשמים בשוחד ובעבירות נוספות בתיק שבו נאשם גם ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו בשוחד, במרמה ובהפרת אמונים. במהלך השאלות שהציג לעדה אתמול, אמר לה חן כי "את יודעת שהשבועיים וקצת ששאול אלוביץ' היה במעצר גרמו להידרדרות במצבו הבריאותי, הפיזי והנפשי?". זו השיבה כי "אני יודעת שהועברו מסמכים רפואיים בנוגע למצבו".

בהמשך לכך שאל חן את החוקרת, "את זוכרת שכאשר הוא הגיע לחקירה נוספת, מה הוא אמר לכם?". החוקרת ציינה שאינה זוכרת, וחן הקרין על המסך באולם קטע מתוך החקירה, שבו מיידע אלוביץ' את החוקרת כבר בפתח החקירה כי הוא חולה, ופירט תסמיני המחלה, כולל תסמינים פיזיים והעובדה שהוא על סף בלבול. "הגוף לא מחזיק אותי. אני מבקש שזה יהיה קצר. אני לא אעמוד בזה", אמר.

שאול אלוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)
שאול אלוביץ' (צילום: אבשלום ששוני)

חן לעדה: "תסכימי איתי גברת קריב שזה לא אירוע שגרתי, לא עוצמת החקירה והנחקרים, לא מהלכי החקירה". בתגובה השיבה גובזמן־קריב כי "זאת הייתה חקירה חריגה גם בהקשר שלנו, זה היה אירוע חריג במיוחד עבורנו. לא היינו במגרש הביתי שלנו".

לאחר מכן עבר עו"ד חן לשאול את העדה מספר שאלות הנוגעות לחקירתו של שלמה פילבר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, וביקש ממנה לאשר כי "במהלך החקירה, פילבר טען בפניכם מספר רב של פעמים שהוא ביצע מהלכים דומים גם עם חברת הוט".

בתגובה ענתה העדה בחיוב: "כן, הוא אמר את זה. בלא מעט הזדמנויות ביקשתי ממנו להראות האם יש אותם מסמכים גם שהוא העביר להוט".
בעקבות זאת ביקש חן מהחוקרת: "תאשרי לי שחקירה בעניין הוט לא נפתחה", וזאת אישרה.