אמיר רז, השוטר לשעבר הודה היום (רביעי) ברצח בנסיבות מחמירות של אשתו, דיאנה דדבייב ז"ל, והודה גם בהתעללות בקטין ובתקיפת קטין, זאת לאחר שבכתב האישום נרשם כי קשר את הילדים לכיסאותיהם לפני הרצח, וירה למוות בדיאנה מולם, תוך שהיא מתחננת על חייה. 

מפקדו של אמיר רז, הנאשם ברצח דיאנה דדבייב: "בן החמש אמר 'אימא מתה, אבא הרג אותה"

מטעמה של עו"ד נטלי חגי, מהמחלקה לחקירות שוטרים, נמסר: "היום הנאשם אמיר רז הודה באופן מלא בכתב האישום כלשונו, בעבירות שיוחסו לו מהיום הראשון. אנחנו מקווים שההליך המשפטי יסתיים במהרה והמשפחה תוכל להתחיל במסע השיקום". 

כזכור, רז מואשם כי רצח את דיאנה בחודש פברואר 2021. על פי עובדות כתב האישום, ביום הרצח, הוא הוציא חבל באורך 8.20 מטרים, קרא לילדים, הושיב את שלושת הילדים הגדולים על כסאות קטנים בסלון וקשר אותם, בעוד התינוק ישב בכיסא אוכל בצמוד אליהם. כאשר דיאנה הבחינה בילדיהם הכבולים לכיסאות, היא כעסה וצעקה לעברו של אמיר והוא בתגובה החל להכות אותה לעיני הילדים, תפס אותה בחולצתה באזור הצוואר בשתי ידיו, משך אותה לכיוון דלת הכניסה, ובסמוך לדלת הצמיד את ידו לצווארה וחנקה בחוזקה.

במהלך המאבק, צעקה דיאנה לביתה בת השבע, לקרוא לשכנה לעזרה. הילדה הצליחה להשתחרר מהקשירה וניסתה להגיע למדרגות על מנת להגיע לשכנה, אך האב אמיר, משך את בתו בחוזקה בידה, הפילה על המדרגות וגרם לה לחבלות.  דיאנה, שחששה לחייה, ניסתה לפתוח את דלת הבית במטרה להימלט, אך רז מנע ממנה זאת ונטל את הסכין מהשולחן ודקר אותה שתי דקירות בירך. לאחר שניסתה להיאבק בו, הוציא רז את האקדח מתוך הנרתיק, ולעיני הילדים, תוך שדיאנה התחננה על חייה, ירה כדור אחד בירך ולאחר מכן לעבר ראשה.