פרסום ראשון: המשנה לראש לשכת עורכי הדין, עו"ד אברהם ללום, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד בבחירות על ראשות הלשכה שיתקיימו בחודש יוני הקרוב.

איילה חסון תוקפת את מבקריה בפרשת חימי: "אנשים ירדו מהפסים, פשוט איבדו את זה"
"לאחר התלבטויות": דרמה במירוץ לראשות לשכת עורכי הדין | פרסום ראשון

כזכור, חברי המועצה הארצית של הלשכה קיימו בחירות לראשות הלשכה לפני כשלושה שבועות, בהן נבחר לתפקיד עו"ד עמית בכר. בכר, שנבחר בשל פרישתו של ראש הלשכה הקודם אבי חימי, יכהן בתפקיד עד הבחירות בין כלל עורכי הדין שיתקיימו בחודש יוני.

עו''ד אבי ללום (צילום: נמרוד גליקמן)
עו''ד אבי ללום (צילום: נמרוד גליקמן)

הקו אותו מוביל ללום, הוא הוצאת הפוליטיקה מלשכת עורכי הדין. בחודשים האחרונים גילדת עורכי הדין סוערת בשל טענות כי פעולות הלשכה נגד הרפורמה המשפטית אינן מייצגות את כלל עורכי הדין, כיוון שיש מי שתומך בה. בשל כך, ללום החליט כי במידה וייבחר הוא יוציא את הפוליטיקה מהלשכה בכדי לתת לכלל עורכי הדין, מימין ומשמאל, תחושת שייכות ללשכה.

עו"ד אברהם ללום מסר למעריב: "החלטתי להתמודד על ראשות הלשכה ולעמוד בראש רשימה מקצועית למועצה הארצית. אני עושה זאת מתוך אמונה שלמה בכך שעלינו לחזור לדרך מקצועית, לדרך הגאה בערכים ובמקצועיות. אני מאמין שאם נדבוק בדרך שמתווה לנו המצפן המקצועי שלנו, בסופו של המסע - ציבור עורכי הדין יהיה גאה במקצוע ובלשכה".

אני יוצא לדרך יחד עם שותפות ושותפים ישרים ומקצועיים ביניהם יעמוד יחד איתי בראש לשכה מקצועית עו"ד אורי קינן, מי שהיה מ"מ יו"ר הלשכה, בראש מורם ובלב שלם, נחוש להילחם ולהחזיר את הכבוד לציבור עורכי הדין תוך ניהול קמפיין נקי, מכבד וענייני", אמר ללום.

עד כה ישנם מספר מתמודדים לתפקיד ראש לשכת עורכי הדין, כאשר הבולטים בהן הם עמית בכר, אפי נוה ותמי אולמן. כעת כאמור, אברהם ללום, שמכהן כיו"ר המנגנון של לשכת עורכי הדין,  מודיע אף הוא כי יתמודד על התפקיד.