דובר צה"ל התיר הבוקר (שני) לפרסם את שמם של שני חללים נוספים שנפלו בקרבות בצפון הרצועה והודעה נמסרה למשפחותיהם: רס״ר (מיל׳) ניתאי מייזלס, בן 30 מרחובות, לוחם שיריון בחטיבת המחץ (14) וסמל רני תמיר בן 20 מגני עם, לוחם בגדוד 50 בחטיבת הנח"ל. 

"סיום המלחמה מוקדם מהצפוי": המשמעויות הדרמטיות של ההצעה המצרית
מיטוט חמאס? קצין בכיר בצה״ל חושף מה קורה באמת בשטח

רס''ר (מיל') ניתאי מייזלס ז''ל (צילום: דובר צה''ל)
רס''ר (מיל') ניתאי מייזלס ז''ל (צילום: דובר צה''ל)

סמל רני תמיר ז''ל (צילום: דובר צה''ל)
סמל רני תמיר ז''ל (צילום: דובר צה''ל)

מטעם המועצה האזורית דרום השרון נמסר: "בצער רב ובכאב עמוק קיבלנו את הבשורה המרה על מותו של סמל רני תמיר, בן 20 מגני עם, שנפל אתמול בקרב בעת מילוי תפקידו. רני הוא בנם של שרון ואלדד ואח לאייל, יאיר ודנה. בוגר בית חינוך ירקון. הלב נשבר משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערם הכבד של משפחות תמיר, פרנק וכל קהילת גני עם בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרו של רני ברוך לעד".

בנוסף, באירוע בו נפל סמל רני תמיר ז"ל, נפצע באורח קשה לוחם בגדוד 50 של חטיבת הנח"ל. הפצוע פונה לטיפול רפואי בבית החולים ומשפחתו עודכנה.

דובר צה"ל עדכן אמש על השלמת מבצע רחב לפירוק המפקדה הצפונית התת-קרקעית של חמאס בעזה. בשבועות האחרונים, כוחות צה"ל, בהובלת צוות הקרב של חטיבה 551 באוגדה 162, השיגו אחיזה מבצעית במרחב מחנה הפליטים ג'אבליה – אחד ממרכזי הכובד של חמאס ברצועה. הלחימה במחנה הפליטים כללה קרבות עזים במסגרתם חוסלו מחבלים רבים ואותרו מאות אמצעי לחימה.