חבר הכנסת שמחה רוטמן תקף היום (חמישי) את ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן שטען כי "הרשות הפלסטינית היא גוף שאינו מעודד טרור" ואמר כי "פיזית הגוף שלי רועד. בא לא לי לבכות שהתפיסה הזאת הייתה בעבר, ואם אתם רוצים לדעת מהי קונספציה, זו קונספציה. נדב ארגמן שווה קונספציה שכשלה ב־7 באוקטובר".

בשיחה עם טל שלו וקרן ברק ב-103FM הוסיף: "העובדה שהוא ממשיך לומר את הדברים האלה עכשיו, זה כבר באמת אירוע שאני לא יודע להתמודד איתו. הלוואי והייתי יכול עכשיו לומר לכם שהתפיסה ההזויה הזאת שנדב ארגמן מציג בדברים האלו הוכחדה מתוך השב"כ. הלוואי והייתי יכול להגיד שזה הוכחד לפני 7 באוקטובר, אנחנו יודעים שזה לא המצב, אני רוצה לקוות שזה הוכחד אחרי 7 באוקטובר ולצערי אני לא בטוח והדבר הזה הוא בעיניי הזיה. הרשות הפלסטינית שמשלמת משכורות לטרוריסטים, היא לא גורם מעודד טרור?".

"כמה אוויל יכול להיות אדם, להוציא משפט כזה מהפה? בואו נדבר על זה שהוא אמר שהיא הנציגות הלגיטימית, ראש שב"כ שלא יודע שבכל בחירות חופשיות שנערכו ברשות, חמאס זוכה לרוב, ושמעל 80 אחוזים מתושבי יהודה ושומרון תומכים באירועי 7 באוקטובר, אז מה הנציגות הלגיטימית שלהם? אני לא ישן טוב שהאדם הזה היה אחראי על ביטחונה של מדינת ישראל", הוסיף. 

לאחר מכן התייחס גם לדוח ועדת החקירה של אסון מירון: "אני חטפתי הרבה אש כשאני הצעתי שוועדת החקירה תוקם כוועדת חקירה פרלמנטרית ולא ממלכתית. שמעתי את קרן אומרת 'אנחנו רוצים שאנשים ייקחו אחריות על ההחלטות שלהם', אני חושב שזה מאוד נכון, רק בעיה מאוד קשה. ספציפית בעניין מירון, היה שר אוצר במדינת ישראל, קראו לו יאיר לפיד, קיבל החלטה טובה להפקיע את השטח שם עם אמירה שבלי הפקעה אי אפשר לטפל באירוע הזה".

"אתם יודעים למה הוא עשה את זה? כי הייתה ועדת חקירה פרלמנטרית קודם לכן, שחברי כנסת ישבו ואמרו, 'הבלגן הזה חייב להיפסק'. אחת המסקנות הייתה שצריך לעשות הפקעה. בא השר לפיד ועשה הפקעה. מה עשה בית המשפט? מה עשה היועמ"ש? עצרו את ההפקעה הזאת, מי לא נחקר? מי לא נבדק? ממי אנחנו לא דורשים אחריות? ממי שעצר את ההחלטה של שר האוצר דאז יאיר לפיד. הוא לא נחקר, הוא לא נבדק".