מלחמת חרבות ברזל: במהלך הלילה (בין שני לשלישי), מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה במרחב יארון שבדרום לבנון, לצד ארבע תשתיות טרור נוספות של הארגון במרחב. בנוסף, דיווחים בלבנון מצביעים על הרוג בהפצצת רכב בדרום המדינה בכביש עדלון ליד אזור אבו אל-אסוד. לפי דיווח של סקיי ניוז בערבית, זהויות המחוסלים הם חסן עזקול, בכיר במערך ההגנה האווירית של חיזבאללה שחוסל בתגובה על הפלת הכטב"ם הישראלי אמש וחוסיין עלי אזקול המהנדס.

״אם לא הייתי ראויה לא הייתי נבחרת״: מגי טביבי מדברת על הכל | ראיון חגיגי
מתקרבים להכרעה? קצין חי״ר ראשי: ״יודעים להתמודד גם עם רפיח״

כזכור, אתמול בערב בכפר ארזון בדרום לבנון חוסל מחמד חליל עטייה, מפקד במערך האווירי של כוח רדואן של חיזבאללה. כמו כן, כוחות צה״ל תקפו להסרת איום במרחב יארון. בנוסף, מוקדם יותר היום הופעלה התרעה על ירי רקטות וטילים במרחב מטולה, מדובר בזיהוי שווא.

מוחמד חליל עטייה (צילום: רשתות ערביות)
מוחמד חליל עטייה (צילום: רשתות ערביות)

התקיפה בדרום לבנון. קרדיט: רשתות ערביות (צילום :רשתות ערביות, שימוש לפי סעיף 27 א')

באוניברסיטת קולומביה, רוברט קראפט הכריז היום שהוא יעכב את המימון לאוניברסיטה עד שיינקטו בפעולות שיבטיחו את שלומם של סטודנטים יהודים בקמפוס. הבעלים של "קבוצת קראפט" והניו אינגלנד פטריוטס הוא אחד התורמים הפרטיים הגדולים ביותר לאוניברסיטה.

אוניברסיטת קולומביה הודיעה לתלמידיה ביום שני שלא להגיע לקמפוס והעבירה את השיעורים באינטרנט. באוניברסיטת ניו יורק המשטרה עצרה סטודנטים מפגינים בשני בלילה, בייל נעצרו מפגינים בשני בבוקר - שקיבלו זימונים על הסגת גבול. הרווארד נסגר לציבור.