צה"ל דחה היום (שבת) את הדיווחים הפלסטינים כי ישראלים ירו בילד פלסטיני בן 6 בסמוך לכפר נבי אליאס שבאזור קלקיליה.
עדי הראייה הפלסטינים סיפרו מוקדם יותר לעיתונות המקומית כי הילד נורה על ידי מתנחלים שנסעו בעיר, פתחו באש ופצע את הילד בבטנו.
הילד הובהל לאחר מכן לבית חולים מקומי, בו הוא מטופל במצב קל. 

כאמור, גורמים בישראל הכחישו את הדיווחים, ולאחר ביצוע חקירה ראשונית מצה"ל נמסר כי הילד נורה בטעות בעת ששחק עם בחרו בנשק חם. 
התקרית התרחשה על רקע המתיחות המבעבעת בגדה המערבית, בעקבות הירי הקטלני שאירע ביום חמישי באיתם ונעמה הנקין ז"ל ליד איתמר שבשומרון, פשע שלפי הרשויות בישראל בוצע ככל הנראה על ידי מחבלים פלסטיניים. 
מאז רצח בני הזוג, שהותירו אחריהם ארבעה ילדים אשר היו ברכב במהלך הפיגוע ובמזל לא נפגעו, התרחשו מספר אירועים האלימים באזור.

נעמה הנקין ז"ל כתבה בפוסט: "בלב אלנבי ארגיש תמיד זרה, חריגה, אחרת"
אישה ישראלית ובתה נפצעו באורח קל כאשר לאחר שנזרקו אבנים על מכוניתן ליד חברון. האישה המשיכה בנסיעה ובסופו של דבר נמלטה מהמתפרעים הפלסטיניים בזירה. 
כמו כן, בירושלים, שוטר ישראלי נפצע קל לאחר שנרגם באבנים ליד שער האריות שבעיר העתיקה. השוטר הובהל לבית חולים לקבלת טיפול רפואי. 
מוקדם יותר ביום שישי, נעצר גבר פלסטיני בן 25 משועפט שבמזרח ירושלים, בחשד כי ניסה לפגוע בכוח מג"ב שפעל בעיר העתיקה. לפי הרשויות, מצלמות אבטחה בזירה אישרו את מעורבותו של האדם בתקריות יידוי אבנים.