המשטרה הצבאית החוקרת בודקת חשד לפיו תת-אלוף אופק בוכריס, הקצין הבכיר החשוד בביצוע אונס ומעשי סדום, ניסה לשבש את החקירה נגדו כשיצר קשר עם בעלה לשעבר של הקצינה המשמשת כעדה תומכת בחקירה נגדו, ועל פי החשד הוטרדה על ידי מפקדה בעת שהוא שירת כמח"ט גולני.

בעלה לשעבר של הקצינה משמש כקצין בכיר בצה"ל. בוכריס עצמו מכחיש בתוקף כי ניסה לשבש את החקירה ובאמצעות עורך דינו, הסנגור הצבאי הראשי, אל"ם, עו"ד אשר הלפרין מסר למעריב אונליין: "מסע ההכפשות שמתנהל כנגד תא״ל אופק בוכריס נמשך גם הערב. כל טענה לשיבוש חקירה על ידי הקצין מופרכת מן היסוד. הוא לא נחקר בחשד לשיבוש או כל חשד דומה. לגופם של דברים נוכל להתייחס רק לאחר סיום החקירה, התייחסות שיהיה בה להפריך טענות שקריות רבות שנשמעו לאחרונה, לרבות הערב".

תא"ל בוכריס אמור לחזור מחר לצבא, אולם מאחר והחקירה נגדו לא הסתיימה הודיע לו הרמטכ"ל רא"ל גדי איזנקוט כי הוא מאריך את תקופת השעייתו עד להודעה חדשה. במהלך השבוע צפוי בוכריס להגיע אל חדר החקירות לעימות מול הקצינה ששרתה תחתיו, שם יעומת בחשדות נגדו לכאורה, בפרטי המידע שמסרה לחוקרים על מה שידוע לה בהטרדות המיוחסות למתלוננת הראשית בתיק, חיילת שלו ושלה בעבר.
 
בשבוע שעבר חלה התקדמות בחקירה, כאשר חוקרי מצ"ח יצאו לשטח עם שתי המתלוננות נגד בוכריס כדי שיצביעו על המקום שבהם, לכאורה, בוצעו המעשים - בלשכה במחנה שרגא, ברכבו של הקצין וכן בצימר ברמת הגולן. בוכריס, ככל הידוע, ממשיך לדבוק בגרסתו כי לא עשה את המעשים המיוחסים לו. 
 
בסוף העימות ולאחר ניתוח התוצאות צפויים בפרקליטות הצבאית להחליט באילו אישומים להעמיד לדין את הקצין הבכיר בהתאם לראיות שנאספו.