תת אלוף אופק בוכריס הולך ומסתבך במהלך חקירתו במצ"ח. הקצין שמואשם בביצוע מעשה מגונה, בהיותו מפקד חטיבת גולני בחיילת, חשוד כי ביצע מעשה מגונה אחד בחיילת אחרת, וכעת, באחד משיאי החקירה, עומת בוכריס עם אחת המתלוננות, במה שאמור להיות השלב האחרון בחקירה נגד תת אלוף אופק בוכריס. כעת נותר לפרקליטות הצבאית להחליט האם להגיש נגדו כתב אישום ובאילו אישומים. העימות מתרחש על רקע הפרסומים לפיהם נבדק חשד כי הקצין הבכיר יצר קשר עם בעלה לשעבר של הקצינה ושוחח איתו על פרטי החקירה. במצ"ח לא פתחו בחקירה נגד תא"ל אופק בוכריס על שיבוש חקירה

במהלך העימות בין תא"ל אופק בוכריס לבין קצינת המטה ששרתה תחתיו, הודה הקצין כי התקשר לבעלה לשעבר של הקצינה במטרה להניא אותה מהדברים שיחסה לו בחקירת מצ"ח. בוכריס טען במהלך העימות כי הקצינה היא זו שכפתה עליו את היחסים והוא קיים איתה שיחת הבהרה בנושא, בניגוד להכחשתו במצ"ח לאורך כל הדרך. 

עו"ד פלנטר, פרקליטה של המתלוננת השנייה, התייחס באריכות לנושא בתוכנית שש עם עודד בן עמי ואמר: "היא שאלה אותו איך מפקד מזמין את עצמו לביתה של פקודה? היא דיברה בצורה רגועה, שכן עשתה זאת מתוך חוויה, בצורה אמוציונלית. הטונים עלו בעימות. הוא ניסה לעמוד על גרסתו, אך מה שהיה בולט, שלא היה לו הסבר על למה שהיא תשקר.

"הוא שינה גרסה במסגרת העימות. כאשר נחקרה הקצינה בסבב הראשון, הוא אמר שהם נסחפו וכי הוא עשה לה שיחת הבהרה שזה לא יקרה יותר. את הגרסה הזאת הוא נטש בעימות, אמר שהיא כפתה עצמה עליו. היא העמידה את הדברים על דיוקם. כמפקד וכמודל לחיקוי היא ציפתה שהוא ייקח אחריות על העימות ואמרה שהיא מאוד מאוכזבת. הקצינה הטיחה בתת אלוף בוכריס שזה לא היה ראוי לעשות טלפון לגרוש שלה, ולהכפיש אותה. היא ראתה את הדברים כלא הולמים לקצין במעמדו". 
 
עוד הוסיף פרקליטה של המתלוננת כי "היא יצאה מן העימות בתחושה טובה מאוד שהאמת שלה נשמעה במהלך העימות והטיחה בו את העובדה כי הוא כפה עצמו עליה. בוכריס לא הכחיש במהלך העימות את המיוחס לו, אולם טען כי הקצינה היא זו שיזמה את הקשר המיני עימו. כאמור, בטרם נכנס לעימות נאלץ בוכריס להסביר לחוקרים מדוע התקשר לבעלה לשעבר של הקצינה. הערכות הן הפצ"ר יקבל החלטה בתיק בימים הקרובים.


חשד: תא"ל בוכריס ניסה לשבש חקירה

כזכור, שלשום דווח כי משטרה צבאית חוקרת בודקת חשד שלפיו תא"ל אופק בוכריס, החשוד בביצוע אונס ומעשי סדום, ניסה לשבש את החקירה נגדו, כשיצר קשר עם בעלה לשעבר של אחת המתלוננות נגדו, קצינה ששירתה תחתיו כשהיה מח"ט גולני והוא נחשד בהטרדתה. בעלה לשעבר של הקצינה הוא קצין בכיר בצה"ל.



בוכריס עצמו מכחיש בתוקף כי ניסה לשבש את החקירה. באמצעות עורך דינו, הסנגור הצבאי הראשי, אל"מ עו"ד אשר הלפרין, מסר ל"מעריב אונליין" כי "מסע ההכפשות שמתנהל נגד תא"ל אופק בוכריס נמשך. כל טענה לשיבוש חקירה על ידי הקצין מופרכת מן היסוד. הוא לא נחקר בחשד לשיבוש, או כל חשד דומה. לגופם של דברים נוכל להתייחס רק לאחר סיום החקירה, התייחסות שיהיה בה להפריך טענות שקריות רבות שנשמעו לאחרונה, לרבות הערב".



בחודש שעבר עומת בוכריס עם המתלוננת המרכזית בתיק החקירה נגדו, הטוענת כי אנס אותה וביצע בה מעשי סדום בעת שהייתה חיילת תחת פיקודו. העימות נערך לאחר שהתגלו "תוצאות בעייתיות" בבדיקת פוליגרף שהמשטרה הצבאית ערכה לבוכריס, במסגרתה טען כי לא קיים יחסי מין עם המתלוננת. בוכריס, קצין שנחשב לבולט ומצטיין במיוחד, התבשר כי לא יקבל את מינויו לראש חטיבת המבצעים לאחר שהחלה החקירה נגדו.



הצעירה, שהייתה חיילת מצטיינת בחטיבת גולני, זכתה בתקופה האחרונה לגיבוי גם בתוך החטיבה. גורמים הקשורים לגולני אמרו לצעירה בטקס שערכה החטיבה כי הם מאמינים לטענותיה.