תשעה חודשים לאחר כתב האישום שהוגש נגדה בגין תקיפת צעירה פלסטינית במהלך מעצר, לוחמת מג"ב אוריאן בן קליפא שוברת שתיקה. 
בפוסט ארוך שכתבה הפנתה הלוחמת אצבע מאשימה למפכ"ל המשטרה רנ"צ קובי שבתאי ולמפקד מג"ב ניצה אמיר כהן. לדבריה, הם הפקירו אותה ורמסו את חייה.


"בחלומות הכי שחורים שלי לא חלמתי שהמערכת המשטרתית והגוף שבו אני משרתת יום־יום, שעה־שעה, גם בחגים ובשבתות, תפנה לי עורף ותתקע לי את הסכין הכי גדולה בגב, פעם אחר פעם", כתבה בן קליפא, שבתקופת שומר החומות הפכה לסמל לאחר שתועדה מתמודדת בנחישות עם מתפרעים פלסטינים בשער שכם. 

"תנו לי לספר לכם סוד: בעת היתקלות ממשית, לא יהיה לאף אחד גיבוי, אלא אם אתה בן של… ואז ברור לכולנו שאותו שוטר לא ייחקר, לא יורחק ולא ייגרם לו עוול כמו לשאר", היא מאשימה.  "לא נתפס איך אני יושבת תשעה חודשים שלמים בבית בכפייה, ואני לא מעניינת אף אחד מהמערכת. נשגב מבינתי איך המפקדים שלי מצליחים לחיות עם עצמם בשלום. לא מספיק שלא ניתן לי שום גיבוי או התייחסות מצדם, הם עוד מרשים לעצמם להרוס לי את החיים ואת הנפש".

עוד כותבת בן קליפא כי היא "מתביישת במפכ״ל המשטרה, שהיה מושא להערצה בעבורי מגיל 16, כשהתחלתי את תהליך הגיוס למשמר הגבול, בעודו היה מפקד מג״ב".


"אני מתביישת במפקד מג״ב שדיבר איתי בשיחה טלפונית ביום שבו הוגש כתב האישום כנגדי", היא מוסיפה, "והבטיח שיעשה כל שביכולתו לסייע לי לחזור לשירות. הוא הבטיח שלא אשאר לבד. שקרן. נשארתי לבד במערכה".

לטענת בן קליפא, הסיבה שהושעתה קשורה בכך שהצעירה שנעצרה היא בתו של מוכתר בעיר העתיקה בירושלים. לדבריה, בבית המשפט התגלו סתירות בעדויות בני משפחת המוכתר, וכל זאת משום שמנעה מבתו של המוכתר את המעבר במחסום. עוד טוענת הלוחמת כי היא מאוימת במפורש, אך במשטרה לא רק שלא מגוננים עליה, אלא אף נטלו ממנה את אקדחה ושללו ממנה את תעודת השוטר.


ממשטרת ישראל וממג"ב לא התקבלה תגובה.