הפיגוע בחולון: גורמים במשטרה מציינים כי עד כה לא מסתמנת הערכה כי המחבל מהפיגוע בחולון הסתייע בגורמים אחרים, וככל הנראה הוא פעל לבדו. חקירת המשטרה עוסקת בעיקר באירוע החמור שהתרחש בחולון ובמקום מציאת גופת המחבל. במקביל, שב"כ ממצה את החקירה בגדה עם בני משפחתו, בשל העובדה כי גם הקורבן וגם המחבל אינם בחיים, מה שמקשה על איסוף הפרטים. 

נמצא תלוי ללא רוח חיים: גופת המחבל מהפיגוע בחולון אותרה בת"א
"עברה לשם כדי להתקרב לילדים": שולמית נרצחה סמוך לביתה בחולון

"מדובר בפיגוע קשה מאוד ובאירוע חמור מאוד, עם תוצאות טרגיות", אמר הבוקר (רביעי) דובר המשטרה, ניצב משנה אלי לוי, בשיחה עם מעריב, "המחבל נבדק בעבר פעמיים על ידי כוחות הביטחון, שב"כ ומשטרה, באזור ת"א לאחר שתושבים דיווחו שהוא מעלם את חשדם בהתנהגותו. בתום בדיקה ולאחר שלא נמצא עליו דבר, וכן אחרי שהציג מסמכים על אישורי שהייה וכניסה לישראל הוא שוחרר לדרכו. כעת החקירה מתמקדת בעיקר במסלול הבריחה של המחבל עד הגעתו לדיזינגוף בת"א, שם שם קץ לחייו".

המפכ''ל שבתאי באזור מציאת גופתו של המחבל מחולון (צילום: אבשלום ששוני)
המפכ''ל שבתאי באזור מציאת גופתו של המחבל מחולון (צילום: אבשלום ששוני)

כאמור, גופת המחבל שביצע את הפיגוע אותרה הבוקר כשהיא תלויה מחוץ לבניין ברחוב בר כוכבא-פינת דיזנגוף בתל אביב. צוות מד"א שהוזעק למקום קבע את מותו. בשב"כ ציינו כי המחבל, מוסא צרצור בן 28 מקלקיליה, נשא אישור כניסה לישראל ונבדק חשד שהוא עבד באתר בנייה סמוך.

שולמית רחל עובדיה ז"ל בת ה-85 שנרצחה בפיגוע הותירה אחריה בעל ושלושה ילדים. היא נמצאה אתמול ללא רוח חיים ברחוב החשמונאים בחולון, לאחר שבתיעוד מצולם של האירוע נראה המחבל מוסא צרצור כשהוא מגיח מאחוריה, חובט בה עם מוט ברזל ובורח.