שני לוחמי חטיבת גבעתי שהתעמתו עם מפגיני שמאל בחברון לפני מספר שבועות עשויים לקבל מענק כספי בשווי עשרות אלפי שקלים הודות לפרויקט גיוס המונים מטעם עמותת 'תורת לחימה'.

"תיאור שקרי לחלוטין": העדויות הסותרות לעימות בין חיילים למפגיני שמאל בחברון
לאחר המתקת העונש: הלוחם שקרא "בן גביר יעשה סדר" שוחרר ממאסר

אביעד גדות ('תורת לחימה') שוחח עם אריה אלדד ורוני בר און ב-103FM והסביר את ההחלטה: "הארגון שלנו עוסק בזהות היהודית של צה"ל ומערכת הביטחון ובערך הניצחון ורוח הלחימה מתוך ההבנה שלנו במשרתי מילואים שיש פער גדול, תהליך פוליטיזציה עמוק מאוד שבא לידי ביטוי בשלל סוגיות. אנו מנסים לכפות על כך".

בהמשך, התייחס לתקרית לוחמי גבעתי וטען: "אותם חיילים נדרסו על ידי המערכת הצבאית מסיבות פוליטיות לחלוטין, כשהרמטכ"ל נמצא בכלל בחו"ל ורואה את הכול דרך סרטונים. החיילים נפגעו כלכלית, חייל אחד נמצא בתוך הליך משפטי שהוא נפגע ממנו - אלו אותם החיילים שמייצגים את כולנו ועומדים כדי שאותם פורעים ערבים בחברון לא ישחטו יהודים". 

גדות עוד הדגיש: "הבעיה היא שהשמאל ששוחה בכספים זרים לא צריכים לפצות את אותם החיילים, מכיוון שחלקים מרכזיים מאוד במערכת יש להם אג'נדה מסוימת. מקומם אתכם עניין הכסף, אבל זה בדיוק העיוות, אבל כשאנחנו פתחנו את התרומה לא עניין אותנו אם הציבור יתרום 3,000 או 30,000 שקל. אנחנו רצינו שיחבקו את החיילים שלנו, אל חיילי עם ישראל, בגלל הדריסה הפוליטית שנעשתה כלפיהם. הבעיה כאן היא לא הכסף לחיילים, אלא המיליונים שנשפכים על האנרכיסטים במרכזים כבדים שקצינים בכירים יושבים שם וניזונים מאג'נדות השמאל. בכמה השקלים הבודדים שלנו, אנו פשוט מפצים את החיילים על כך".