חברת הכנסת אורנה ברביבאי שוחחה הבוקר (שני) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM על המשבר הקואליציוני המתמשך ועל תקציב המדינה, שלדבריה, "מדכא את האפשרות לייצר צמיחה במדינה". כמו כן, סיפרה על העימות שהיה לה עם חבר הכנסת ישראל אייכלר, שקרא לה "בושה של יהודייה".

משבר התקציב מתרחק מפתרון? ביהדות התורה טוענים: אין הסכמות
המליאה תתכנס, היעד: לאשר את תקציב המדינה עד מחרתיים

"זה תקציב שערורייתי בזה שהוא לא רק מייצר מנועי צמיחה הוא מדכא את האפשרות לייצר צמיחה פה במדינה. אגב, אל תשוו בין ההסכמים הקואליציוניים שלנו לזה, שני מיליארד שקלים מול כמעט 14 מיליארד", אמרה חברת הכנסת.

"גולדקנופף יקבל את הכסף, אם לא מהכנסת אז ממקום אחר. ראש הממשלה ימצא את הדרך לתת לו תקציב משום שהוא נסחט, והתקציב הזה לא יעבור מבלי שכל הלקוחות יהיו מרוצים וזה יהיה על חשבון כולם".

על האימות עם ח"כ אייכלר, היא סיפרה כי דבריו הגיעו לאחר שאמרה כי "חרדים פשוט לא עובדים, יש רק חמישים אחוזים שעובדים", ושיתפה: "ואז הוא אמר שאני יהודייה לא מספיק טובה. עכשיו יש גם ציונים לרמת היהדות, בושה של יהודייה. אני מרגישה כמו שאני מרגישה בכלל בתקופה האחרונה, שהנושא של יהודית דמוקרטית הופך להיות הסיפור של הדור הזה. אני מסתכלת עליו ואומרת 'בסדר, הממשלה הזו, הקואליציה הזו היא קואליציה שמבליטה את מי שמותר לו מעל במת הכנסת להגיד לי שאני 'בושת היהדות'".

"זה בדיוק המאבק שלנו היום", טענה, "להגיד האם אנחנו במדינה יהודית דמוקרטית, וזה שאני מדברת על ערכים, על עבודה, שוויון, והצורך לשאת בנטל באותה מידה, על זה שאני בושה ליהדות".