תיק 1,000: עו"ד מיכה פטמן, שייצג בעבר את ראש הממשלה בנימין נתניהו, התייחס הבוקר (חמישי) לעדות המיליארדר ארנון מילצ'ן שמגיעה ליומה האחרון בברייטון. "התובעת שוקלת להכריז עליו כעד עוין", אמר בריאיון לטל שלו וניסים משעל ב-103FM. "התביעה תקריא לו היום דברים מהחקירה למול מה שאמר בחקירה הנגדית. בסופו של דבר, או שהוא יחזור לחיק התביעה – או שיעמוד על הגרסאות מהחקירה הנגדית ואז ישקלו להכריז עליו כעד עוין".

מומחה למשפט מסביר: אלו אמירות מילצ'ן שמאתגרות את תזת התביעה
מילצ'ן אישר כי בקשת נתניהו לפיטורי הדס קליין לא נגעו לסיגרים ולשמפניות

פטמן התייחס לסתירות שעלו מעדויותיו של מילצ'ן. "קחו את נושא ההתערבות בנושא הוויזה של מילצ'ן, בחקירות הראשונות הוא אמר שראש הממשלה דיבר עם השגריר האמריקאי ושר החוץ האמריקאי. בנושא הזה לשיטת המדינה בגלל מעמדו של ראש הממשלה די בעצם הפנייה לגורם כל כך בכיר אמריקאי", אמר והמשיך: "הנה מגיעה החקירה הנגדית, ופתאום מילצ'ן התמסר לעו"ד חדד, ואומר לו 'נכון, כל מה שהיה פניתי לנתניהו ונתניהו אמר אני לא מחלק ויזות'. הדברים לא עומדים בקנה אחד. אי אפשר לחיות עם שתי האמירות בשלום, הן סותרות אחת את השנייה".

עוד הוסיף כי התובעת ליאת בן ארי "הסבירה לשופטים שלשיטתה ברגע שמילצ'ן הבין שהגרסאות שהוא מוסר כבר במשטרה משמשות נגד נתניהו, חלה התפתחות הדרגתית שהחלה במהלך החקירות במשטרה, המשיכה בתחילת החקירה הנגדית, ואולי השיא - בתחושות של מילצ'ן הייתה אמירה שלא נוח לו שנתניהו נמצא באולם והגברת נתניהו".