על רקע ההודעות הרבות בדבר סירוב לשרת במילואים במידה והרפורמה המשפטית תעבור, וההליך הרפואי שעבר ראש הממשלה בנימין נתניהו במהלך הלילה, השבוע עתידה הממשלה לאשר את החוק לצמצום עילת הסבירות בקריאה שנייה ושלישית. חבר הכנסת בועז ביסמוט, שהתבטא בחריפות נגד ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק ואף השווה אותו למזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה, שוחח היום (ראשון) עם ענת דוידוב וגדעון אוקו ברדיו 103FM והגיב על שלל האירועים.

רגע לפני ההצבעות בכנסת: נתניהו עבר השתלת קוצב לב, לוין מילא את מקום ראש הממשלה
מצביעים ברגליים: המחאה בירושלים נגד הרפורמה המשפטית נמשכת 

"אני שמח שההליך של נתניהו עבר בשלום. אני מאחל לרה"מ רפואה שלמה", אמר בפתח שיחתם. "אני חושב שלא מנסים להסתיר שום דבר, הוא בקולו עדכן את כולם באמצע הלילה. נתניהו באמת התייבש, מה לעשות? אנחנו לא רופאים, הותקן מכשיר קוצב לב וההליך עבר בשלום. הכל נעשה בשקיפות מוחלטת. לנצל גם אירוע שכזה כדי לנגח אותו? מגלים את מה שמגלים, אז מה נתניהו אמור היה לומר לרופאים? שלפני שבוע זה היה התייבשות? גם מתנגדיו של נתניהו אחוזי התפעלות משעות העבודה הרבות שלו. אנו יודעים היטב שהוא מנהל את המדינה בצורה הטובה ביותר, ולפני שבוע הוא חש ברע". 

על הצעדה המחאה שנמצאת בדרכה לכנסת, אמר ביסמוט: "אני רוצה לשאול אם התקשורת הפכה לגלי המחאה. אני יודע שיש מתנגדים לרפורמה. אני עושה הפרדה בין אזרחים שהתנגדו לרפורמה, אבל מצד שני אני לא מסכים לקבל את העניין הזה של הסרבנות. מחאה במדינת ישראל היא לגיטימית, למה אתם לא שואלים על אלה שחסמו את איילון, תקפו שוטרים וזרקו אבנים?".

בנוסף, אמר על אהוד ברק: "אני יכול כמובן לשבח ולהעריץ את החייל המעוטר, אבל היום אני מגנה בכל תוקף. היום אני בז לאיש, מותר לי. אני לא חוזר בי, עומד מאחורי כל מילה שאמרתי. נסראללה רוצה לפגוע בי בדרכי טרור, הוא פוגע באחידות הלאומית שלי. זו לא פגיעה במדינה? לא מבעירים מדינה על עילת הסבירות. היא רוככה, באנו בטוב".

לבסוף, הוסיף: "הצמצום יעבור מחר כי אם לא, אז פה באמת את הדמוקרטיה שלנו אפשר לסגור. אין אופציה אחרת, אם זה לא עובר אפשר לבטל את הבחירות ואז פורעי חוק ומאיימים בסרבנות, הם הקובעים במדינה שלנו. מה אתם עושים עם כל הציבור שתומך ברפורמה? 64 מנדטים לא נחשבים?".