חברת הכנסת מירב בן ארי מיש עתיד שוחחה הבוקר (שלישי) עם ענת דוידוב בתכניתה -103FM והתייחסה, בין היתר, להעברת החוק לצמצום עילת הסבירות, ולמגעים בין ארה"ב לסעודיה והקשר לישראל.

בכל הנוגע לדברי הליכוד לבג"ץ, לאחר ש-15 שופטים ידונו בעתירות לביטול חוק עילת הסבירות, אמרה: "צריך להבין שיש כאן אירוע מטלטל, לא סתם נבחרו 15 שופטים. אמרנו כל הזמן שהבעיה הכי גדולה בעילת הסבירות היא המשבר החוקתי שבפתח. והנה אנחנו שומעים עליו. קולות במפלגת הליכוד אמרו שלא יכבדו. תמיד הכנסת והממשלה כיבדה החלטה של בית המשפט. מעולם לא היינו במצב בו אנו נמצאים, שהמדינה ככה קרועה לשניים. החברה הישראלית קרועה, מפולגת, ויש חשש אמיתי של האזרחים פה משינוי שיטת המשפט. גם שופטי העליון מבינים איפה הם נמצאים, וגם הציבור שהוא באמת קרוע". 

באשר לדיווחים על התקדמות להסכם נורמליזציה עם סעודיה, תקפה: "בממשלה הזו, בהרכב שלה, לא יהיה שום הסכם עם סעודיה. הם בקושי מסוגלים להשתלט על בן גביר וחבורתו. אם יהיה הסכם הוא לא יהיה בממשלה הזאת. אני רואה אילו קולות יש לנו בממשלה". 

על הצעת חוק האיזוק האלקטרוני המתוקנת שמליאת הכניסה אישרה בקריאה שנייה ושלישית: "הוא לא מה שרציתי. זה חוק של 200 אזיקונים. אתמול בן גביר בלבל את המוח שהשמאל לא העביר את החוק. ביטחון אין כאן. הוא משקר כמו שהוא נושם. החוק הזה הוא רגל בדגל, ולכן הצבעתי בעודו, ועם זאת, רצינו שיהיה חוק אחר. החוק היה מוכן ומאושר, אף אישה לא קמה אז באופוזיציה ואמרה לי שיעזרו לנו". 

לסיום, הוסיפה באותו נושא: "הסיבה שנשברתי במליאה היא לא בגלל בן גביר, אני לא סופרת אותו ואת השרה לקידום מעמד האישה. בסוף אנחנו בני אדם. הגעתי למליאה. בתוך המשרד לביטחון פנים יש אנשים שעבדו קשה בשביל החוק הזה. זה עדיף מכלום, האופוזיציה שלנו מתנהלת בצורה עניינית. כן יש לנו כאבי בטן". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM