אם בעבר חופשה קצרה של ראש הממשלה בישראל לא הייתה מושכת תשומת לב רבה במיוחד בשיח הציבורי, נראה כי לפחות לעת עתה, הדבר לא עומד לחזור לקדמותו. ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, צפויים לצאת היום (ראשון) לחופשה קצרה נוספת במלון "פנדה" ביישוב נווה אטי"ב שבצפון הארץ. גם הפעם, צפויים להגיע לאזור מפגינים נגד הממשלה, ולמחות נגד נתניהו. 

‏למרות התנגדות התושבים: בני הזוג נתניהו יצאו מחר לנופש בנווה אטי"ב
כל מה שצריך לדעת על היישוב שבו יתארחו בני הזוג נתניהו

בשל שיקולי ביטחון, הדרך לצפון הגולן דרך המושב תיסגר לתנועה במהלך חופשת הזוג. בעבר, הגישו התושבים עתירה לבג"ץ, בטענה לפגיעה בחופש התנועה שלהם.

בנוסף, לפני כשבועיים שלחה מזכירות היישוב למשרד ראש הממשלה מכתב ובו הדרישה לביטול החופשה. במכתב נטען עוד כי "בימים אלה מצופה היה ממשרדכם לפעול ביתר רגישות כלפי אזרחי המדינה, ולא להפגין חוסר אכפתיות כלפיהם, קל וחומר כשמדובר באזרחים אשר כבר ספגו נזקים משמעותיים מביקורם הקודם של ראש הממשלה ורעייתו במושב. חשוב להדגיש שכל תרחיש יפר את שגרת החיים במושב, ולכן אנו ננסה למצוא את האיזון ולצמצם את ההשלכות. סגירת שערים והגבלת התנועה יגרמו נזק עצום לחופש התנועה ולתיירות".

בעת הביקור הקודם של בני הזוג ביישוב, הגיעו אליו מפגינים רבים שמחו נגד ראש הממשלה, דבר שהוביל לטענות מצד תושבי המקום, כי חופש התנועה שלהם נפגע. ״בפעם הקודמת שהם נפשו כאן לא היה יוצא ונכנס מהיישוב. זה היה נורא, היה רעש נוראי ואבטחה כבדה. יש לנו המון צימרים ביישוב - אך שהייתם פוגעת לנו קשות בתיירות ובפרנסה. ציפינו לפחות להתחשבות הפעם. לא נעבור על זה בשתיקה״, אמר אחד מהם.