גורמים בכירים הציבו שלטים אדומים האוסרים על כניסת ישראלים בכניסה לכביש חווארה, המשמש לשטחי A, זאת על אף שהכביש אינו נמצא בשטח A. 

"בחייהם ובמותם לא נפרדו": שי ובנו אביעד נרצחו בפיגוע הירי בחווארה
הנרצחים בפיגוע הירי בשומרון: האחים הלל מנחם ויגל יעקב יניב מהר ברכה

מדובר בכביש הראשי המוביל ליישובי גב ההר, ונוסעים בו מאות אלפי ישראלים באופן קבוע, שבו נרצחו הלל ויגל יניב ז"ל, והתרחשו בו פיגועי ירי רבים. כעת הוא סגור לכניסת פלסטינים, אך השלטים הללו מעלים חשש כי גורמים צבאיים ובמערכת הביטחון החליטו באופן חד צדדי לסגור את הכביש לתנועת ישראלים, ולפתוח אותו מחדש לתנועת פלסטינים, וכתוצאה מכך הנוסעים משכם ומכל הכפרים ייסעו בצמוד לישובים. 

ראש מועצת שומרון יוסי דגן הודיע כי אם תוך שעתיים לא יוסרו השלטים הוא יגיע באופן רשמי כראש מועצת שומרון להסיר אותם בעצמו לדבריו: "מסתבר שיש גורמים בכירים שלא למדו כמעט שום דבר מהטבח שהיה בדרום, ולא רק שלא הפכו את הקערה אלא שבצעד הזוי, ומבלי לדבר עושים צעד שמשמעותו סיכון ברור של אלפי יהודים שנוסעים בכביש. אני אומר בצורה ברורה. אם השלטים המופקרים הללו לא יוסרו בתוך שעתיים, אני בצורה כראש מועצה אזורית שומרון, אגיע בעצמי בצורה רשמית ואסיר את השלטים לאור היום. אף אחד לא יפקיר את בטחון תושבי השומרון! לא במשמרת שלי! דם תושבי השומרון לא יהיה הפקר!".