חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) פרסמה היום (רביעי) בחשבון ה-X שלה "ידיעה" לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית לפיה שיחה בין בעלה של שקמה ברסלר ליחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר. ממשרד ראש הממשלה נמסר בשם המוסד למודיעין ולתפקידים מיוחדים כי "מדובר במחזור של ידיעה שקרית". שדרן 103FM גיא פלג התייחס לדברים בתוכניתו ואמר כי גוטליב "מעלילה עלילה נוראה".

חטופה שחזרה מהשבי חושפת: "סינוואר הגיע ושאל מה שלומנו"
מגל בביקורת: "היגון והאבל על הנופלים מחלישים את צה"ל"; כספית: "אתה סוכן כאוס"

"אני ממש מתלבט מה לעשות עם הדברים המיוחסים לחברת הכנסת גוטליב", אמר בפתח בתוכנית. "מצד אחד אם אחזור עליהם, אתן במה לדברים שעל פי הבדיקה שלי הם הזויים, שקריים, נוראים ומכפישים. מן הצד האחר, לא להתייחס לדברים כל כך חמורים שאומרת נבחרת ציבור, שממש מעלילה עלילה נוראה על פעילת ציבור ובעלה". 

"חברת הכנסת אמרה דברים נבזיים כשייחסה לבעלה של הפעילה החברתית קשר עם הרוצח סינוואר", המשיך פלג. "אמירה כאילו המודיעין האמריקאי יירט שיחה שקדמה לטבח בין בעלה של שקמה לבין סינוואר. זה מלבה ומחייה תיאוריית קונספירציה. כאילו יש קשר בין מחאת קפלן נגד הממשלה לבין הרוצחים, זה מה שהיא רוצה להגיד. המוסד מוציא הודעה ובה הוא אומר: 'ממשרד רה"מ נמסר שמדובר במחזור של ידיעה שקרית, ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את ברסלר מעולם. מדובר בפעם השנייה בה ח"כ גוטליב מפיצה שקרים משוללי יסוד'". 

"הדברים הנוראיים הם תמונה שמעידה על החבורה שהשתלטה על המדינה, ולא מהססת להפריך תיאוריות קונספירציה", הוסיף פלג. "אוי לנו שהם נבחרינו. אוי למדינה שהעומד בראשה יודע שמפיצים שקרים זדוניים תוך סיכון חיים של אזרחי שומר חוק במדינה ועומד מנגד".