גם היום (רביעי) שבו בן כספית וינון מגל לאולפן השידור ברדיו 103FM והתפלמסו על נושא הכניסה לרפיח, הנעשה במשטרת ישראל והמחלוקת לגבי משיאי המשואות בטקס יום העצמאות.

עמית סגל סוגר חשבון עם המחנה הממלכתי ושולף ציוץ של בנט
בן כספית: "אם היו אומרים לי שבמידה ואני עוזב לינון אין תוכנית - הייתי הולך"

ינון: "הסטנדרט הכפול בלתי ייאמן. במה ביבי רודן? כמה פעמים הוא נבחר לראשות ממשלה? חמש פעמים? תן לי דוגמה. למה הוא צורר? מה הוא עושה? ניסה לעשות שינוי במערכת המשפט? בתור אנשים שכל היום נותנים סופרלטיבים מעולם השינויים, יש לי תחושה שאתם רגישים לעצמכם יותר מאשר לצד השני. תחושה קלה".

בן: "אני לא משתמש בצורר ואסור להשתמש. זו אסוציאציה של היטלר וצוררים אחרים בהיסטוריה. רק על סינוואר מותר. רודן, ברור שנתניהו רודן. ינון רוצה שתהיה סערה סביבי, תתחילו לצייץ. הדיבור שלך בסוף השעה הקודמת יכול להסביר, לא להצדיק, את התהליך הנפשי של הגויים יימח שמם. הייתה לי שיחה עם גורם אמריקני בכיר - הוא הולך להפסיד את הבחירות בגלל זה. לא, הוא לא רוצה להנציח את חמאס. לגבי רפיח, כרגע אין פעולה ברפיח, צה"ל נכנס עם הטנקים, הגיע למעבר רפיח והשתלט עליו די בקלות, זה האירוע. ינון חושב שלא. בחרתי בורר. ינון, מי לדעתך הבורר? אחד בשם שמעון ריקלין, שכתב שצה"ל נכנס למעבר ליד רפיח, ושהלחימה הקרקעית באזור נעצרה". 

ינון: "מי לא נמצא בתוך האירוע של האנשים שרצו להחליף את נתניהו? את ביבי מחליף רק המשיח. אתם חושבים שהכל יהיה טוב אחרי נתניהו? אתם צודקים, כי מגיע המשיח. או אני. כשאהיה אהיה ראש ממשלה, איך אתם תתגעגעו אליו".


בן: "אני כבר מעדיף את המשיח". 

ינון: "אוי, כמה שאתם תתגעגעו כשאני אהיה ראש ממשלה. ועוד נושא שלא דיברת עליו, שמקדמים את רב פקד מאיר סוויסה לתפקיד מפקד תחנת תל אביב דרום".
 
בן: "זו חרפה, משטרת ישראל כבר לא משטרה, זה בסיג', זו מיליציה. שבתאי ועמר, אתם לא שוטרים, מספיק להסתכל יום אחד על מה האנשים שלכם מעוללים. אני רוצה לחזור לרמי בן יהודה ואיציק זרקא, כי בניגוד למה שהוא מנסה להסביר לכם פה, האנשים האלה הם בשר מבשרו של בנימין נתניהו. הם הפרצוף של הליכוד, זה כבר מזמן לא לליכוד. סבבה, נתניהו מתחזק בסקרים, אז בואו נלך לבחירות. למה הוא כל כך מפחד מבחירות ומנסה להאריך את המלחמה עד אין קץ? הסקר ב-13 מראה התחזקות לא של נתניהו אלא של הגוש שלו. החגיגות קצת מוקדמות מדי. מה ביקשו מהרופס כדי להרגיע את הכל? בואו נלך על תאריך מוסכם לבחירות". 

ינון: "יש תאריך מוסכם לבחירות". 

בן: "הבנתי. למרבה הצער, גם מכונת הרעל שינון הוא אחד מבכירי מנהיגיה, לא יצליח לשנות את העובדות. זה המשיח שכל האסונות חוץ מהמבול היו במשמרת שלו". 

ינון: "זה דבר מאוד מכוער איך שאתה מדבר על השוטרים. אני חושב שכדאי שתחזור בך מהדברים האלה. לגבי הממשלה שאמרת. אתה שפררת את הממשלה הכי כל בוקר. הממשלה הזאת לא נטעה עצים בנגב מרוב שהייתה בה משילות".

בן: "ואתה פתחת את מעבר כרם שלום דקה אחרי שנהרגו לך שם חיילים. אתמול ביידן הורה לנתניהו לפתוח את המעבר, פתחו אותו, אחרי שפצצות מרגמה של חמאס שהרגו 4 חיילים. אם זה היה ראש ממשלה עם יחסי אמון עם נשיא ארה"ב, זה היה נראה אחרת. המשטרה, אתם בסיג', אני מתכוון למפכ"ל, לממ"ז תל אביב ולסוויסה. זה אדם שצריך לקדם אותו למח"ש, רק לשם. תודה בן גביר"

ינון: "חבל שאתה לא חוזר בך אבל בסדר". 


סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm