ראש הממשלה, בנימין נתניהו, התייחס היום (שני) בפתח ישיבת הסיעה לחוקים אותם הוא מעוניין להעביר במליאת הכנסת במהלך היום, וכמו כן, הציג לראווה את הסרטון איתו מנסים בישראל להראות לעולם את ההסתה שמתקיימת ברשות הפלסטינית. במהלך היום צפויה הקואליציה לדחות הצעת אי אמון של האופוזיציה, וכמו כן, מספר חוקים נוספים. כמו כן, ח"כ אכרם חסון מסיעת "כולנו" נשבע אמונים במקום שר האוצר שפרש מהכנסת לממשלה.



הכנסת תעביר את חוק המסתננים שמיועד לחזק את מניעת ההסתננות הבלתי חוקית. ישראל היא בין המדינות הבודדות שהצליחה לבלום הסתננות. עשינו זאת על ידי הקמת גדר בינינו לבין מצרים וגם באמצעות חקיקה. התוספת הזאת תהיה חשובה, לא רק כדי למנוע את פריצת הגדר, אלא גם תעזור להחזרת האנשים האלה למדינותיהם. מספרם לא רב, אך הם יוצרים בעיות לתושבי דרום תל אביב ומקומות אחרים. אנחנו נחושים למנוע כניסה נוספת ולהוציא את אלה שלא נמצאים כאן לפי החוק. 

נעביר את חוק המים, נפחית את מחירי המים, יחד עם צעדים אחרים להפחתת יוקר המחיה, הפחתנו את מחירי החשמל. היום תעלה הצעת אי אמון על חוק העמותות. אני מנסה לדמיין מצב שישראל היתה מממנת עמותות שתומכות בתנועות הבאסקים או הקורסקים. אנחנו באים להביא שקיפות של פעולה של ממשלות, ולחשוב שזה בא מצד אלה שמצדדים תמיד בשקיפות. החוק הזה יעבור.

לסיום אמר: "אני מבקש להציג לסיעה סרטון שמראה מה מלמדים בבתי הספר הפלסטיניים. אתם רואים את ההבדל. בישראל מלמדים טכנולוגיה וסובלנות. אותם מלמדים שאנחנו צאצאים של חזירים וקופים. אותם מלמדים שצריך לשחרר את עכו, יפו וחיפה. צריך לראות את זה כדי להבין את הסכסוך. זה לא על ההתנחלויות, אלא על עכו וחיפה. אבו מאזן מפחד לבוא לשיחות ולוותר על המקומות האלה. צריך לצפות בסרטון כדי להבין מה המהות".

 "הצעצועים שלי הם טילים" 


נתניהו הציג סרטון הסברה, אשר מוצג באנגלית ומראה מספר מקרים בהם קוראים ילדים ומנהיגים פלסטיניים להתקוממות ומלחמה כנגד ישראל. רה"מ התייחס לדברים שנאמרו בסרטון, אשר רווי בשנאה כלפי ישראל.

"הצעצועים שלי הם טילים", אומרת ילדה אחת בתחילת הסרטון. לאחר מכן מציגות מנחות בטלוויזיה שאלה לילדים לגבי קווי 48' וטוענות שם כי פלסטין כוללת גם את "חיפה, נצרת ויפו. צריך לחכות עד אשר היום הזה יגיע, ופלסטין תהיה חופשית לחלוטין". 
 
לאחר מכן אמר אבו מאזן: "אנחנו מקבלים בברכה כל טיפת דם שנשפכת בירושלים, זהו דם טהור ונקי, אשר מוקדש ישירות לאללה. בעזרתו גם כל שאהיד יהיה בגן עדן, וכל פצוע יקבל את שכרו. הם לא יזהמו עם רגליהם את המקום (אל אקצא), הוא ואנחנו לא נרשה זאת". גם בכיר הרשות, ג'יבריל רג'וב, נראה בסרטון אומר: "יש מעשים של יחידים ואני גאה בהם מאוד. אני מברך כל אחד מהם".
 
במקרה אחר, נראית ילדה שאומרת: "היהודים גנבו את אל אקצא בזמן שאתם ישנתם, הציונים אכלו את מדינתנו וכולנו אמרנו אמן. יא קופים ברבריים, חזירים ארורים, ירושלים לא שלכם". אחרת ממשיכה אותה ושרה אל המיקרופון: "מלאו את התיק שלכם וקחו איתכם טילים וסכינים. תדקרו ותתקפו בחברון, אל תישמעו לחוקים ואל תהיו ממושמעים".