פרשת הרצוג: ח"כ אראל מרגלית (המחנה הציוני) התראיין הבוקר (ראשון) בגלי צה"ל, לגבי ההאשמות שהוא עומד מאחורי חקירת יו"ר המפלגה ח"כ יצחק הרצוג ואמר כי מדובר ב"שקר מוחלט הפוגע במפלגה".

"האמירה שאני עומד מאחורי החקירה המשטרתית של בוז'י הרצוג היא שקר מתועב. לא פנו אליי מהמשטרה ולא דיברתי עם אף אחד. אני לא יכול לספק עדויות כי אני באמת לא יודע איך הרצוג ניהל את הדברים, נדמה לי שמדובר במערכת בחירות אך אני לא מכיר את הפרטים. אני מאוד מאוכזב, נתתי לבוז'י גיבוי וקיבלתי מאנשיו שיסוי. זה לא חברי, זה שקר מוחלט הפוגע במפלגה", אמר ח"כ מרגלית.
כשנשאל ח"כ מרגלית על הפריימריז בו הרצוג חשוד כי קיבל תרומות מעבר למותר על פי חוק, אמר כי "הייתי בין האנשים שיחד עם איתן כבל ומרב מיכאלי תמכנו בהרצוג בצורה פומבית" והוסיף: "אני מציע לכל מי שיש לו משהו להגיד שיגיד אותו לי ולא ליועציי או לאנשים המתנדבים אצלי".

ח"כ מרגלית הדגיש שהוא היה הראשון להביע תמיכה בהרצוג: "הייתי הראשון שקצת יותר משעה לאחר שנודע דבר החקירה, שנתן להרצוג גיבוי. במפלגה היו יכולים לתת גיבוי והיו יכולים לא לתת גיבוי ואני בחרתי לתת. אני לא מוכן שיפיצו עליי שקרים ואם מישהו ימשיך להפיץ עליי שקרים, לא תהיה ברירה ואני אתבע דיבה. כל מי שימשיך להפיץ את השקר הגס הזה שאין לו שום קשר למציאות אתבע אותו".

כזכור, ח"כ מרגלית אמר לאחר היוודע החקירה כי "יש לתת גיבוי מלא ליו"ר המפלגה ברגעים אלה. זהו יום לא קל למפלגת העבודה, אך יש לזכור שמדובר בבדיקה משטרתית בלבד. אם אמנם יש פה ניסיון לחיסול פוליטי, אזי כנראה שהגענו לתהומות חדשים". ח"כ מרגלית נשאל האם הוא גיבה את הרצוג כי חשש שיקשרו אותו לעניין ואמר: "בשום פנים ואופן לא, זה שרצתי לגבות אותו זה כי ידעתי שבמצבים כאלה מפלגה יכולה להתפרק וחשבתי שדווקא בגלל שהייתה לי מחלוקת פוליטית איתו על דרך הנהגתה של המפלגה, חשוב שדווקא אני אגבה אותו ברגעים הקשים כי אני מאמין ביושרה שלו. בכל מקרה אני מקווה שהמפלגה תתחדש ותיקח אומץ ועוז ותכריז על מועד לפריימריז ואז אודיע אם אני מתמודד".