שותפתו של ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג להנהגת המחנה הציוני, ציפי לבני, קמה היום (חמישי) מהשבעה לאחר מות אחיה בשבוע שעבר, וחזרה למערכת הפוליטית אחרת לחלוטין מאשר שהיא נכנסה אליה. מצד אחד, אביגדור ליברמן וסיעתו, ישראל ביתנו, בדרך לקואליצה, והמפלגה שבה היא חברה שסועה ומפורקת לאחר המריבות בין ראשיה בימים האחרונים, בעיקר לאחר המתקפה של הרצוג על יחימוביץ' אמש, כשהאחרונה כמובן לא נשארה חייבת.



בפוסט שכתבה בפייסבוק, הודתה לבני לכל המנחמים שפנו אליה ופקדו את השבעה: "ההיסטוריה לא תסלח לנתניהו על הנזק שהוא עושה לישראל, והילדים שלנו לא יסלחו לנו אם נהיה עסוקים עכשיו במריבות פנימיות", פתחה במסר ברור והמשיכה: "כשנתניהו היה צריך לבחור בין מתינות לקיצוניות, בין דמוקרטיה ללאומנות, בין שלום לבידוד והידרדרות בטחונית - הוא בוחר בבחירה הנוחה לו פוליטית - ימין קיצוני וציני, ולעזאזל הממלכתיות, האחריות והביטחון. 
"זאת היתה הבחירה שלו לפני הבחירות, לכן יזם אותן ופירק את הממשלה הקודמת וזאת הסיבה שהתנגדתי, עם חברי מפלגת התנועה ואחרים, להצטרפות לממשלתו מהיום הראשון של הכנסת הנוכחית. החובה המוסרית שלנו עכשיו מול הטירוף המתחולל היא אחת בלבד: להילחם על העמדות שלנו, לא להירתע, לא להתקרבן - וליצור מחנה נגדי חזק ונחוש שלנו ושל השותפים הטבעיים שלנו באופוזיציה ומחוצה לה". 

לבני סיימה ואמרה: "אנחנו צריכים לחזור קודם כל למה שהמחנה הציוני, שהוקם בשותפות של העבודה והתנועה, עשה בבחירות - לייצר את התקווה מחדש. תניחו את הסכינים ואת ההיסוסים ותצטרפו למאבק האמיתי והכה הכרחי עכשיו על עתידה של ישראל".