ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שני) בישיבת הממשלה לחוק ההסדרה שאמור להעלות הערב להצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאת הכנסת: "אנחנו נקדם השבוע את חוק ההסדרה, המטרה היא למנוע התנכלויות למתיישבים ביהודה ושומרון". בנוסף, תקף נתניהו את התקשורת וטען: "היא מגויסת למסע ציד בולשביקי נגדי ונגד משפחתי". 



לאחר מכן תקף ראש הממשלה את התנהלות התקשורת בעניין המשבר ביחסי ישראל עם מקסיקו, שהגיע לאחר ציוץ של נתניהו ששיבח את הנשיא טראמפ על ההחלטה לבנות חומה: "הנשיא טראמפ שיבח את הגדר שנבנתה בהנחייתי בגבולנו עם מצרים. הוא אמר שהיא בלמה כמעט כליל את ההסתננות הבלתי חוקית לישראל. ואני אמרתי בתגובה שהוא צודק. ובתגובה לדבריי הוא עשה ריטוויט לאותם דברים שאמרתי. מזה – פרשנים עשו תיל-תילים בתקשורת". 

רה"מ הוסיף ועקץ את התנהלות כלי התקשורת בפרשה: "אלה אותם פרשנים שאמרו קודם לכן שהייתי צריך לוותר על נכסים ביטחוניים ראשונים במעלה של ישראל למען יחסים טובים עם הנשיא הקודם שהיה בבית הלבן. ועכשיו הם אומרים: פגעת במקסיקו, הרסת את היחסים איתם. מי בכלל התייחס למקסיקו? היו לנו יחסים טובים איתם, יהיו לנו. גם כשיש לנו ויכוחים אמיתיים ולא מדומים, כמו ההצבעה שלהם באונסק"ו". 


נתניהו אף טען כי התקשורת רוצה להפיל אותו כיוון שהיא שמאלנית: "התקשורת השמאלנית מגויסת למסע ציד בולשביקי נגדי ונגד משפחתי. זה קורה בכל יום ובכל ערב, עם חדשות מזויפות. הם מפעילים לחץ על היועמ"ש כדי שיגיש כתב אישום בכל מחיר. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה, או המדינות הדמוקרטיות. למה? כי השמאל שולט בתקשורת באופן בלתי דמוקרטי. אני רה"מ הראשון מהימין שמנסה ומעז לשנות זאת. הם עושים כל מה שהם יכולים להיפטר ממני".