שר החוץ האיראני, מוחמד ג'וועד זריף, תקף את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בראיון ששודר היום (שישי) ברשת CBS, כשכינה את טענותיו באו"ם נגד איראן "שטויות". מלבד זאת, אמר הבכיר האיראני: "השואה היא לא סיבה להפקיע אדמות מפלסטינים". 

"מספר עצום של אנשים מתו בשואה, אבל היא אינה מצדיקה שלילת מולדת מאחרים", אמר זריף, שהוסיף: "זה לא מצדיק בניית התנחלויות ופגיעה בזכויותיהם של הפלסטינים. השואה אינה יכולה לשמש כהצדקה למדיניות האפרטהייד בישראל". 
מלבד זאת, הוא ביקר גם את נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ: "האיום שלו נגדו מדינות אירופיות הממשיכות לעשות עסקים עם איראן הוא חסר תקדים. זו התנהגות של בריון". 


"ארה"ב מבקשת מהמדינות להפר את החוק הבינלאומי, ואומרת לחברות באו"ם שאם ישמרו על החוק הן ייענשו", הוסיף שר החוץ של איראן. "זה חסר תקדים. אמריקה ממשיכה לדחוף את בעלות בריתה לפעול בדרך נטולת חוק". 
"למדיניות הזו תהיה תגובה חריפה", איים הבכיר מטהרן. "הקהילה הבינלאומית לא תקבל את הפקודות הללו. נמשיך לעבוד עם האירופים, למרות שאין ספק שחלק ממדינות אירופה נסוגו בעקבות החשש מעונש מצד ארה"ב". 
"ההתנהלות של טראמפ היא לא סימן לכוח", המשיך זריף. בסופו של דבר 14 מתוך 15 מחברי מועצת הביטחון התנגדו לקריאתו לנטוש את הסכם הגרעין, ולמעשה ארה"ב הצליחה לבודד את עצמה בעולם". 
כמו כן, הוא איים כי "עדיין יש אפשרות שנוכל להמשיך בפעילות הגרעינית שלנו ולהאיץ אותה בתגובה לביטול הסכם הגרעין מצד ארה"ב. התגובה הזו יכולה לקרות אם הסנקציות נגדנו יוחרפו".