"אז אמרה": השר לשיתוף פעולה אזורי עיסאווי פריג' (מרצ) יצא להגנת חברת מפלגתו הבוקר (שני) בתוכניתם של אראל סג"ל ודוד ורטהיים ב-103FM, זאת לאחר התבטאות שלה שהעלתה חששות מהיכולת הישראלית להגיב לטפטופי הירי מלבנון בהרכב הממשלה הנוכחי. כזכור, ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי אמרה בראיון לרדיו "מכאן" כי "הנוכחות שלנו (מפלגת מרצ) בקואליציה מגבילה את היכולת לנקוט בפעולה צבאית".

פריג' הגיב לדבריה: "אז אמרה, כולה 'אם יקרה'. שואלים שאלות 'אילו' ו'אם'. על מה אנחנו מדברים? יש לנו מגפה, וכולנו צריכים להתאחד, לא לשאול שאלות של 'אילו' ו'אם'".

עוד אמר: "כל מדינה זכותה להגן על עצמה, כולל אותנו. כל הסוגייה המלחמתית הביטחונית, אלו החלטות שקשורות למערכת הביטחון. עניין לבנון, לחיזבאללה יש בעל בית, הוא לא עצמאי. אין לנו בעיה עם העם הלבנוני וראינו את התגובה של האנשים כשחיזבאללה ירה. אין לנו בעיה. צה"ל ירה וגמרנו".

פריג' הוסיף: "חיזבאללה יש לו בעל בית, הוא לא פועל באופן עצמאי. צריך להתמקד בפתרון הבעיה האיראנית, שהיא בעיה של כל העולם. זה הכול, פשוט מאוד. לחזבאללה יש אבא, הוא לא מתחמש לבד מהשמיים. ברגע שאתה מגיע להסדר עם האבא, העולם מגיע להסדר, אני חושב שהכול ישתנה".