הטלטלה במפלגת ימינה ממשיכה לעורר סערות, כאשר הבוקר (רביעי), בתוכניתם של בן כספית וינון מגל ב-103FM התייחסה מנכ"לית המפלגה סטלה ויינשטיין, לדברים שאמר ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמש, לפיהם חברי המפלגה לא רשאים להיכנס לבתי כנסת. בנוסף, ויינשטיין הסבירה כי היא מבינה מדוע ח"כ עידית סילמן בחרה לפרוש מהקואליציה, אך ציינה כי "אני לא מסכימה עם דרכה, גם אם זה ממקום ערכי. עזיבתה היא מעשה בלתי הפיך".

"אני עכשיו בדיוק מארגנת אירוע לעולי אוקראינה בבית כנסת, אני מקווה שיכניסו אותי אבל צריך לשאול את בצלאל. בבחירות הוא נפל על השם שלי, ופקפק ביהדות שלי. צריך לשאול אותו אם אני יהודיה מספיק", פתחה מנכ"לית ימינה את דבריה. 

היא עוד ציינה כי מסע ההכפשות נגדה, לצד פקפוק ביהדותה, הוא דוגמא מדוע רבים מהעולים מעדיפים לעזוב את הדת: "אנשים לא מבינים למה כשמגיעים מרוסיה יש ניתוק מהדת, להישאר בתוך הדת משמעותו היה מוות".

ויינשטיין טענה כי היא ממשיכה להאמין בקואליציה הנוכחית, גם אם אינה רואה עין בעין עם חלק מן השרים. "אומרים שהעסק מתפרק עוד לפני שהוקם. אמרו שהוא לא יוקם, וכשהוקם אמרו שזה לא יחזיק חודש. שום דבר לא השתנה, תפקיד האופוזיציה זה לפרק את הקואליציה ותפקיד הקואליציה זה לשמור עליה. אני מאמינה בקואליציה, זה לא היה החלום הרטוב שלנו ללגכת לקואליציה הזו, לא אנו פסלנו את נתניהו, רצינו ממשלה ימנית", הדגישה.

עוד היא אמרה כי "עמדתי הימנית ברורה, וגם אני לא תמיד הולכת לישון בשקט עם חלק מהשרים בממשלה והתפקידים שלהם. אם החלופה בחירות חמישיות, אני מחבקת את הממשלה בשתי ידיים".

בנוסף, היא הסבירה מדוע אינה חושבת שסילמן תחזור לחיק הקואליציה: "אני חושבת שזה כבר בלתי הפיך, מי שצריך להתבייש בזה זה הצד השני, גיליתי על זה מהתקשורת כמו כולנו. אני יכולה ממש להבין את מה שעידית עברה, היא עברה מכבש לחצים מטורף שלא נעשה במדינת ישראל, מכונת רעל שלמה על הראש שלה. היום אני גם מבינה שזה היה מבית. אני מבינה אולי את המקום שהביא אותה להחלטה, אבל אם זה לכאורה עניין השריון בליכוד והג'וב לבעל, זה כבר פחות ערכי, אבל אני מאוד מקווה שזה ממקום ערכי".

לסיום היא התייחסה לאפשרות שחבר כנסת נוסף מהקואליציה יערוק לשורות האופוזיציה: "אני מקווה שזה לא יהיה. אני עובדת על כך קשה מאוד, כולנו נמצאים תחת מכונת רעל מטורפת, תראו מה עושים לאורבך. אף אחד מאיתנו לא רוצה את הלחץ מחוץ לבית".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm