בפתח השעה השנייה הבוקר (שני) של התוכנית ב-103FM, התייחס ינון מגל להתבטאות של אמנון אברמוביץ' שאמר כי "בנט היה צריך להצטרף לממשלה הזו, לא כראש ממשלה. ללפיד יש יותר מנדטים ממנו, לגנץ יש יותר מנדטים ממנו. אילו הצטרף כשר בכיר ולא כראש ממשלה, הייתה לו עמדה ערכית, מוסרית, מנהיגותית טובה יותר", ורב עם בן כספית

"על מה אנחנו מלינים שנה שלמה? בדיוק על זה. מה הדיל? יש לו אמנם פחות מנדטים, אבל הוא מוכר אותם", אמר מגל בפתח דבריו. "הוא מכר את המצביעים שלו. תמורת זה שהוא הביא מצביעים מהימין ומכר אותם, ומכר את האידאולוגיה שלו ואת ההבטחות שלו, ואת כל ה'אני מאמין' שלו, הוא קיבל את התפקיד של להיות ראש ממשלה. זה הדיל, פשוט. נכון, יש לו פחות מנדטים, אבל הוא מביא אותם מהימין ובגלל זה הוא קיבל להיות ראש ממשלה, הכול פשוט, הכול ברור", הוסיף. 

כספית השיב: "בנט ראש ממשלה מסיבה פשוטה, לא הייתה שום אופציה אחרת - או שנלך לבחירות חמישיות ועכשיו היינו לפני השישיות, בלי שעוד עבר תקציב, בלי כל התחזיות המדהימות של כל סוכניות הדירוג, בלי המספרים הכלכליים המדהימים, בלי תגבור המשטרה בכסף ומשאבים, בלי תוצאות בכלל לא רעות במלחמה באלימות במגזר הערבי". 

"הייתה רק אופציה אחת", הוסיף, "וזה להקים את הממשלה המשותפת הזו. וכן, הוא ניצל את המצב הפוליטי המיוחד. ינון מגל, הוא ולא אחר, קיבל פה התראה שנה קודם. אמרתי לו, 'יבוא הרגע שבו בנט יצטרך להחליט, אם הוא זורק את המדינה לעוד בחירות שבהן הוא יימחק, או עומד בראשות הממשלה, ולא חשוב כמה מנדטים יש לו והוא לא יצליח להגיד לא', וכן, הוא לא הצליח להגיד לא, וכן הוא פוליטיקאי, וכן הוא גם הפך לראש ממשלה בזכות זה. אני מאוד מרוצה שזה קרה, ינון פחות. זה ההבדל כולו, כל השאר ספינים".