שר התקשורת, יועז הנדל, שוחח עם בן כספית וינון מגל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס למצב הפוליטי בכלל, ולמחלוקת סביב העברת חוק "ממדים ללימודים" בפרט. הנדל שיתף בציפיותיו מהאופוזיציה בהצבעה על החוק: "קשה להעביר חוקים בכנסת כזאת, אבל יש חוקים שאמורים לעבור מעליהם. תמיד לאורך כל השנים, אופוזיציה וקואליציה ידעו לשתף פעולה על חוקים שחיוניים לביטחון הלאומי של מדינת ישראל, לאינטרסים של מדינת ישראל".

 השר תקף את עמדת הליכוד בנוגע להצבעה על החוק: "זה קשקוש, זה לא אמיתי. יש פה החלטה מודעת לשתף פעולה עם המשותפת על חוקים שהם לאומיים וחשובים למדינת ישראל. ראינו את זה עם חוק האזרחות שנפל וזה נגד האינטרס של מדינת ישראל, ראינו את זה עם תשלום מלגת לימודים לחיילים משוחררים, ואנחנו רואים את זה כל פעם. אני מציע לחבריי בליכוד - ויש לי שם חברים שאני יודע שהם חשים לא בנוח עם מה שמתרחש - לעשות מרחב שעליו אנחנו יודעים להסכים, מרחב של חוקים שהם טובים למדינת ישראל. הרי בסוף מגיעים לפוליטיקה כדי לעזור למדינת ישראל ולא רק כדי לחזור לשלטון". 

 מגל בתגובה עקץ: "אם הייתה היום הצבעה על הקמת מדינת ישראל, הייתם מצליחים להעביר אותה בקואליציה?" הנדל עקץ בחזרה ושאל את מגל "האם הליכוד היה מצביע נגד הקמת מדינת ישראל?". מגל האשים את הנדל ב"הקמת ממשלה עם האחים המוסלמים", והנדל ענה בחזרה: "אתה זה שתמכת בהקמת הממשלה עם האחים המוסלמים, אבל כשזה היה נתניהו. עכשיו אתה מתנגד לזה".

 בתגובה לשאלה שנשאל ע"י מגל, בנוגע להצטרפות אפשרית של הליכוד לקואליציה, ענה השר עם התייחסות ברורה לנתניהו: "כן הוא (הליכוד) יכול להצטרף לממשלה. מחר בבוקר הוא יכול לעשות את זה. אתה יודע הרי, כל הדיבורים על ימין, הרי זה לא באמת שאלה של ימין ושמאל, ליכוד-לא ליכוד - זה בסוף מתנקז לאדם אחד ואתה יודע את זה כמוני".

הוא נשאל גם על הביקורת הקשה שספג ראש הממשלה, הבוקר במהלך ביקור התנחומים שערך אצל משפחתו של נעם רז ז"ל, לוחם הימ"מ שנהרג באזור ג'נין: "לא אומרים למשפחה שכולה שום דבר. מותר להם להגיד מה שהם רוצים. אני רוצה להגיד לך אבל שנעם היה לוחם גדול. הוא הלך להגן על מדינת ישראל ויש בתחום הזה שהוא בחר המון סיכונים. לצערי, אנחנו נלחמים בטרור כבר 100 שנה. חלק מהמלחמה בטרור זה להגיע לשטח. בחלק גדול מהמקרים יש ירי, בחלק גדול מהמקרים יש סיכון גדול, ואני יכול רק להגיד לילדים שלו שיש המון מקום להיות גאים באבא שלהם על אלפי מבצעים".

 סייע בהכנת הכתבה: אמיתי דואק, FM103