ינון מגל ובן כספית דיברו בפתח תכניתם ב-103FM על ההפגנה בעד הממשלה שהתקיימה אתמול, אותה כינה מגל הפגנת שמאל שאיננה מעוניינת כי אנשים ממגזרים שונים ישבו בממשלה, וציין גם כי ראש הממשלה נפתלי בנט הודה כי הוא "טעה בבחירת המפגינים".

מנגד, כספית אמר כי "זו לא הייתה הפגנת שמאל, צריך לזכור שהמפגינים באו לתמוך בממשלה שראש הממשלה שלה הוא דתי, בקואליציה שחברים בה המון דתיים, אני יודע על רבים מאוד שהיו שם שהתייעצו איתי והושפעו ממני".

אף על פי כן, ינון טען: "אתם רוצים ממשלת עליונות לבנה, ואלה האנשים שהיו שם אתמול בהפגנה". בתגובה לכך, בן טען שהחרדים, כלפיהם הושמעו טענות מצד המפגינים, מפלים בין אשכנזים לספרדים: "זה היה אמור להיות מטופל על ידי ש"ס, אפרופו עליונות לבנה. הם ממשיכים לזרוק את הבנות הספרדיות החוצה ואחר כך הם קוראים לזה 'עליונות לבנה'", אמר.

ינון השיב: "המגזר החרדי הוא לא כמו החילוני ויש שם חלוקה בין מגזרים, בין חסידים, בין אשכנזים למזרחים ואשכנזים במוסדות שונים, וגם מתחתנים אחד עם השני, זה לא רק האירוע שבין אשכנזים ומזרחים, זו חלוקה במגזר החרדי שיש לה השפעות על הלכות חיים. כל אורח החיים משתנה בין המגזר הפנימי שבו אתה נמצא ובין המוסדות שבהם אתה נוהג. במוסדות הליטאים האשכנזים עדיין מקבלים 30% מזרחים, אצל החסידים לא מקבלים אף אחד. ברור שיש גזענות אצל החרדים, לא יותר ממה שיש אצל הדתיים הלאומיים ואצל החילוניים, ובייחוד אפשר לראות את זה אצל עיתונאים אשכנזים, שעובדים במוסדות עתירי אשכנזים, שנורא אכפת להם פתאום מהגזעונות והאפליה במגזר החרדי. תתעסקו בחיים שלכם, תודה".

בן כספית טען שעצם העובדה שאף כלי תקשורת לא סיקר את ההפגנה, "זו פשוט חרפה. אנחנו הבאנו באזור 2,000 והם הביאו 20. לגבי הגזענות, אתה אשכנזי מישראל הראשונה עם אדמות בבלפוריה".

ינון השיב בתגובה: "אין לי אדמות בבלפוריה אז תפסיק לשקר, אמרתי לך יותר מפעם אחרת".

בן הגיב: "תירגע, התנצלתי. אדם שחי באזור יהודה מכבי, בבלי, מאשים את העיתונאים שחיים בסביבה עתירת אשכנזים".