בפעם השנייה בתוך כחודש נדרס למוות שוטר שעמד במחסום משטרתי במטרה למנוע מעבר של גנבי רכב ועבריינים. רס"ר ברק משולם ז"ל הוא השוטר שנדרס למוות הלילה (בין שבת לראשון) במחסום באזור צומת רעננה. עוד פורסם כי החשוד בדריסה, נער בן 17 מרמאללה, המשיך לנסוע ברכב הגנוב בו נהג גם לאחר הדריסה, וניסה להמלט מהמקום.

חבר הכנסת ועורך הדין איתמר בן גביר (עוצמה יהודית) שוחח עם גדי נס ב־104.5fm והגיב למקרה: "מדובר בהתנהגות מאוד בעייתית של המדיניות של המשטרה. אנחנו מפקירים את השוטרים שלנו, הבנתי שבמשטרה אמרו שהשוטר היה יכול לירות, זה לא נכון. אלו לא ההוראות עד כמה שאני יודע משוטרים בשטח. במצב כזה הם לא יורים ולא משתמשים בנשק".

"אני באמת מתחיל לתהות למה נותנים לשוטרים שלנו נשק, להשתמש בזה כתפאורה? כקישוט?", תהה בן גביר. "הנשק נועד כדי להגן על עצמם, צריך שינוי במדיניות, מדיניות של הכלה, הבנה, שפוגעים בשוטרים ומאפשרים להפקיר אותם - זו מדיניות זוועתית. אירוע כזה צריך להסתיים בירי, לא שום דבר אחר", אמר.

על הבחירות הקרבות, אמר ח"כ בן גביר: "אני רואה שהשמאל מתאחד ורוצה לנצח, גם אנחנו צריכים לרצות לנצח. ציפיתי שלפני 3 שבועות נשב ונסגור דברים, זה עדיין לא קרה. זה לא מגיע לציבור, לבוחרי הימין ולמדינת ישראל". הוא קרא: "חברי בצלאל, בוא נשב וננסה לסיים את זה כמה שיותר מהר לטובת מחנה הימין כולו. אין לימין זמן, אתה רואה את השמאל, איך הם עובדים. אין שום סיבה שנמשוך את זה".

סמוטריץ' ובן גביר (צילום: יונתן זינדל,אהרון קרוהן, פלאש 90)
סמוטריץ' ובן גביר (צילום: יונתן זינדל,אהרון קרוהן, פלאש 90)