ח"כ קטי שטרית ('ליכוד'), שהושבעה לחברת כנסת לאחר ששרת התחבורה מירי רגב התפטרה במסגרת החוק הנורבגי, שוחחה היום (חמישי) עם יוני הללי בתכניתו ברדיו צפון 104.5FM והתייחסה, בין השאר, לפרסומים על המשבר ביחסים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר המשפטים יריב לוין, על רקע עיכובים בחקיקת הרפורמה המשפטית

תחילה, הבהירה שטרית: "לא מדובר במהפכה, מהפכה זה צבא שעולה עם כידונים, זה תיקון, נכון שבמחנה השני יש כאלה רמטכ"לים ראשי ממשלה ושרי ביטחון לשעבר שמדברים על שפיכות דמים על מלחמת אחים על בואו נפרוץ את הגדרות, ולכן זו לא דרכה של המדינה, זה תיקון". 

עוד טענה כי לא יתקיים עיכוב בהליך החקיקה על הרפורמה: "יש פה מבוגר אחראי בשם בנימין נתניהו, הוא ראש הממשלה, הוא לא יכול בשום פנים ואופן להגיד אני לא שומע מה קורה בצדדים כי הוא אחראי, הוא לא אומר 'בואו נשרוף את המועדון, בוא נחריב את המדינה', הוא אומר, 'בואו נקשיב, אתם רוצים הידברות? בואו נעשה הידברות'. אממה, בצד השני יושב יאיר לפיד, שאומר, 'ואו תראו איזה יופי הרחובות בוערים המדינה נרשפת, מוציאים מפה את הכספים, אני רוצה 60 ימים כדי להידבר', 60 יום זה בלתי אפשרי. הציבור שלנו, שמונה 2.5 מיליון איש, ביקש את הרפורמה הזאת, ובזה היא תמשיך".

באשר לפרסומים על מחלוקת בין לוין לנתניהו, אמרה: "מה שקרה שבוע שעבר שראש הממשלה ויריב לוין הבינו שצריך שבוע ימים כדי להביא את החוק להצבעה, פרט טכני, זו הנקודה, אין מחלוקת אין חילוקי דעות, והרפורמה תמשיך, הרפורמה תתקיים בדיוק כפי שהבטחנו לציבור שלנו, לציבור שתמך בנו".  

בהמשך, התייחסה לטענות כי קיימת מחלוקת נוספת בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לבין נתניהו: "בן גביר הוא בן אדם מדהים ואני יודעת שהוא בא מתוך כוונה טובה מאוד מאוד ובאמת ליישם מה שהוא הבטיח במערכת הבחירות. לכל אחד יש את הקצב שלו, אני טענתי 'פחות דיבורים יותר מעשים', ואני חושבת שהמחלוקת היא שברגע שאתה יוצא החוצה ומדבר ומדבר, ראש הממשלה אומר 'חברים יקרים, פחות דיבורים יותר מעשים, בואו נכיל כל מה שאנחנו רוצים להכיל ונבטיח שקט ורוגע במדינה שלנו', זו לא מחלוקת". 

לבסוף, הביעה דעתה על מתווה הפשרה שהציע נשיא המדינה יצחק הרצוג: "אני בעד הידברות, למה לא, אבל אם יש לך בצד השני מי שמוכן, אם אתה בא ואומר לי 'אני רוצה לדבר איתך על הידברות ואומר לי בוא נחכה 60 יום, נקפיא הכל 60 יום, למה 60 יום? אפשר לסיים את ההידברות הזאת תוך יומיים שלושה. כל הרפורמה שמוצגת היום על ידי לוין ורוטמן, אמר אותה לפיד, גדעון סער בעצמו אמר 'צריך להפריד בין התפקידים של היועץ המשפטי' וזה אחד הסעיפים ברפורמה. רשום היה במצע שלהם את כל סעיפי הרפורמה, זה אומר שאין פערים".