ח"כ אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) התראיין הבוקר (חמישי) בתוכניתם של גיא פלג וברק סרי ב-103FM, והתייחס למתווה הנשיא על הרפורמה המשפטית ותקף את תגובות הקואליציה.

הרצוג הציג את המתווה: "מלחמת אחים היא קו אדום, לא אתן לזה לקרות"
"רק מנציח את המצב הקיים": נתניהו תקף את מתווה הרצוג

"אנחנו שומעים את התנגדות המצערת והרפלקסיבית של הקואליציה, היא מיידית, היא לא נותנת סיכוי ולא מכבדת את העמדה המאוד מאוזנת של הנשיא", אמר ח"כ שוסטר בפתח דבריו, "זה לא אומר כמה אחוזים ממה שאתם אמרתם או אנחנו, צריך לשמור על הדמוקרטיה המהותית ולמנוע קרע. יש הישגים מאוד חשובים לחבריי בקואליציה שרצו לשנות בתחום המשפט. העם רוצה שינוי אך להגן על הדמוקרטיה, למנוע פוליטיזציה בוטה של מערכת המשפט, עדיין לשמור על ביקורת שיפוטית, לא על חוקי יסוד, ולהגן על האזרחים". 

"הניסיון לייצר קרב תרגנולים של מי ממצמץ פסול", הוסיף, "אני יודע שהשאלה פה היא לא פוליטית ומי גבר, אלא איך להגיע אל המרכז הישראלי והוא רוצה שינוי, ויש כאן שינוי לכיוון השמרני יותר. לא רוצים בשום פנים ואופן לייצר מצב בו המשטר שולט על השופטים". 

לאחר מכן אמר חברת הכנסת מהמחנה הממלכתי: "אנחנו אומרים שכל המתווה כמקשה אחת, הוא אומר שבכנסת הזו שאני מניח שהקואליציה תרצה לשמור עליה לא יהיו הצעות נוספות. אני יודע שיש כאן מחירים שיכולים להיות להגבלת הביקורת השיפוטית על מינויים לממשלה. לעת הזו ,יש מצב בו אנו מגנים על האזרחים, יש כאן פריצת דרך בנושא חוק השוויון. זה מה שמדינת ישראל זקוקה לו בעת הזו. יהיו עוד תהליכים חשובים בקרב אנשי הקואליציה חוץ מאלה המעודדים אותם להמשיך לפרק את החברה הישראלית". 

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103FM