סערה אירעה מוקדם יותר בכנסת, לאחר שהמליאה דחתה בקריאה טרומית את הצעת החוק לפיקוח אלקטרוני למניעת אלימות במשפחה. אביגדור ליברמן, יו"ר ישראל ביתנו, שוחח הערב (רביעי) עם ענת דוידוב בתוכניתה ב-103FM, והתייחס לאירועים. "מנעו מעודד פורר להצביע כי הייתה מחאת נשים, והוא לא יכול היה לעבור יחד עם עוד כמה חברי כנסת", טען. 

על חודו של קול: הקואליציה הפילה את חוק האיזוק האלקטרוני
ח"כ פורר במכתב חריף: "שיא הבריונות - שללו ממני את הזכות להצביע"

הוא האשים: "הוא  היה בתוך האולם, אבל לא יכול להגיע למקומו. הוא ביקש מיושב ראש הכנסת לקחת את ההצבעה שלו בחשבון, והוא סירב. זה דבר חסר תקדים שמנעו מחבר כנסת שנמצא באולם להצביע. בדרך כלל חוזרים ושואלים האם עוד מישהו נמצא באולם ובטעות לא הצביע, פה פשוט מנעו ממנו להצביע. שש נשים נרצחו בחודש וחצי האחרונים, וזה פשוט לא בסדרי העדיפויות של הממשלה הזו".

"פורר הלך ליועצת המשפטית בכנסת, והיא קיבלה את עמדתו. לקחו את הקול שלו בחשבון, אבל זה עדיין 54-54 והצעת החוק לא עברה. כל ההצבעה הזו הייתה לא תקינה, ואנחנו מטפלים בעניין ומבקשים להצביע מחדש", ציין.

עוד הוסיף כי "יש כמה חברי כנסת מהליכוד שנעלמו במהלך ההצבעה, לפחות יש להם בושה, אבל זה שהממשלה לא מסכימה ומנסה לדחות את החוק הזה פעם אחר פעם ולא קיימה שום דיון על זה ששש נשים נרצחו בחודש וחצי האחרונים".

יו"ר ישראל ביתנו נשאל גם על סערת שר האוצר בצלאל סמוטריץ', והשיב: "הוא לא מעניין - מה שמעניין הוא שאנחנו בדרך למשבר כלכלי עמוק שלא ידענו שכמותו. אם אני מסתכל על כל הנתונים אז לקראת אמצע חודש יוני אנחנו נגיע למשבר הכי עמוק שידענו בשנים האחרונות. לא ברור לאן נגיע, ואם תוספי לזה את שר החליפין של הדולר. אגב, אנחנו מדברים על הנתונים, אבל כל ישראלי בממוצע הפסיד כבר עשרות אלפי שקלים. אני רוצה שכל אחד יבדוק כמה הפסדנו בחודשיים האחרונים בקרנות הפנסיה ובקרנות ההשתלמות ובקופות הגמל".

לסיום, שב לתקוף את הממשלה: "יש פה קריסה טוטאלית בכל תחום. אנחנו מבודדים בעולם, ללא אותה מטריה מדינית שתמיד עמדה לרשותנו ואני לא רוצה לחשוב מה יקרה עם ווטו אמריקאי לא יעמוד לצידנו בהצבעות במועצת הביטחון. אנחנו פשוט נתקשה לתפקד. המשבר הזה הוא מקיף".

סייעה בהכנת הכתבה: עדן בן ארי, 103FM.