שר המשפטים לשעבר חיים רומן שוחח הערב (שני) עם אריה אלדד ואיתן כבל בתוכניתם ב-103FM, והתייחס להידברות סביב הרפורמה המשפטית. הוא הביע פסימיות בנושא. "אין טעם בהידברות לא כי ההפגנות נמשכות, אלא כי הן חסרות תועלת, במקום שראש הממשלה היה בא ואומר די, שקט, שכל אחד יעשה את חשבון הנפש שלו ונתראה אחרי החגים", ציין.

גורמים בכירים בקואליציה: "אנשי המחנה הממלכתי הרגו את המשא ומתן"
יעלון על עצירת החקיקה: "הציבור מבין שמנסים לעבוד עליו"

הוא הביע ביקורת על התנהלות הקואליציה במהלך החודשים האחרונים: "אני חושב שהדרך בה נוהלה הרפורמה הייתה שגויה מלכתחילה. מה אפשר לעשות עכשיו? שר המשפטים והקואליציה תבוא ותאמר טעינו בדרך בה הלכנו ולא עושים מהפכה כזו בלי להסביר, ושהממשלה רוצה להתחיל להידבר עם הציבור על הרפורמה שרבים חושבים שצריך לעשות". 

רמון הזכירה את דבריה של אילנה ראדה, אמה של תאיר ז"ל, לאחר הזיכוי של רומן זדורוב בשבוע שעבר: "הייתי מתחיל בזכויות האזרח. אם באה אם ואומרת שהפרקליטות רצחה את בתה, האמירה מוגזמת אך היא נשמעה לא מעט". הוא חילק את מתנגדי הרפורמה לשניים: "אני חושב שיש שני ציבורים -ציבור שמסרב לקבל את תוצאות הבחירות, וקבוצה גדולה שהבהילו אותה על כך שהולכים לעשות פה דברים נוראיים, ואיתה צריך לדבר. הם מקבלים את תוצאות הבחירות. צריך להבין שיש בעיות קשות במערכת המשפט שפוגעות באזרח". רמון הדגיש: "הרפורמה לא מתה, כי צריך לעשות אותה".

סייעה בהכנת הכתבה: מיכל קדוש, 103fm