הארה בראון, כוכבת טיקטוק בת 64, גורמת לאנשים רבים להרים גבה כשהם מגלים את גילה האמיתי. היא משתפת סרטונים בהם היא מתעמלת, מטפחת את שערה ונראית פשוט מדהים – למרות שהחלה להתאמן רק בגיל 61.

מה הסוד שלה? לדבריה, היא מקפידה על כלל ה-90/10: 90% מהתזונה שלה מורכבת ממזונות עתירי רכיבים תזונתיים בריאים ו-10% מהתזונה שלה מוקדשים למאכלים פחות בריאים, אותם היא צורכת בעיקר מחוץ לבית. בזכות כלל זה, הצליחה בראון להיפטר מהשומן הבטני שנצבר אצלה בתקופת גיל המעבר והפכה לחטובה וחזקה יותר.

@harrahbrown I eat 3 meals a day, plus a protein smoothie. 2 liters of water daily. No food after dinner. Goal is 120 gr protein daily. Fun meals like burgers/pizza etc. saved for going out with friends & family. #healthylifestyle #fitandhealthy #healthywomenlifestyle #womenover50 #wieiad ♬ I Am Woman (Rework) - Anna Straker

בנוגע למזונות הבריאים שבראון מקפידה לקנות, היא שיתפה את העוקבים שלה בחלק מהרשימה שלה: "פירות יער (אוכמניות, פטל), שמן זית, אגוזים (פיסטוקים, חמאת בוטנים), דגים (סלמון), ירקות (מלפפון, חסה, כרוב ירוק, כוסברה), יוגורט, פירות הדר, עוף, בשר בקר צלוי וגבינות".

@harrahbrown These are the types of foods I buy each week. I practhe 90/10 rule. 90% nutrient dense foods while eating at home and 10% fun foods when going out to eat. #groceryhaul #healthyfood #over50women #over50 #over50andfabulous #aginggracefully #agingwell #agingbackwards ♬ Instrumental - Vibe - pedrin cria

בנוסף, בת ה-64 הדגישה כי היא נמנעת מאכילה של עוגות, חטיפים, גלידה ומזון מעובד. לדבריה, זהו הסוד שלה לירידה במשקל, לחיטוב הגוף ולשמירה על מראה צעיר.

היא הציעה לעוקבים שלה כמה טיפים נוספים לשיפור המראה החיצוני ולבריאות הפיזית: "הקפידו על שלוש מנות של ירקות ביום, אכלו שתי ארוחות דגים בשבוע, בחרו בשמן זית כתוספת בריאה למאכלים, השתמשו בכמה אגוזים כחטיף מזין, הימנעו מצריכת מזון מעובד, סוכר וממתקים". באמצעות תזונה נכונה ופעילות גופנית, ניתן לשמור על בריאות, כושר ומראה צעיר בכל גיל.