קלואי, בת ה-34, הייתה בצעירותה בזוגיות במשך ארבע שנים עם, פול, אחרי שהכירו בבית הספר באסקס, בבריטניה, ואיבדו את בתוליהם אחד עם השני בגיל 16. כשהיו בני 18, השניים נפרדו ופול עבר לגור במדינה אחרת כמאמן טניס והקשר ביניהם נותק. כיום, אחרי שקלואי כבר התחתנה מחדש ונולדו לה שני ילדים, היא החלה לאבד עניין בחיי הנישואין שלה ועשתה מעשה קיצוני, שהוביל אותה לפגוש את האקס המיתולוגי. 

בת ה-34 החלה להתייעץ עם חברותיה בנוגע לתסכול שחוותה בקשר, והן המליצו לה על אתר בשם IllicitEncounters.com, בו זוגות נשואים יכולים לנהל קשרים דיסקרטיים. בראיון ל-Daily Star היא סיפרה: "היו לי פגישות עם כמה בחורים באתר ונהנת מאוד. לא רציתי לעזוב את בעלי, אך עם זאת לא רציתי להיתקע איתו באותם יחסי מין משעממים כל חיי". באחד הימים, קלואי שוטטה באתר ונתקלה בפרופיל של אותו פול, אחרי 16 שנים בהן לא שמעו אחד על השני. 

"שלחתי לו הודעה חצופה משום מקום וכתבתי לו אם מתחשק לו להיפגש", סיפרה קלואי. לדבריה, פול מיד ענה על ההודעה והשניים קבעו להיפגש. קלואי סיפרה בראיון כי השניים נפגשו בבר מקומי ולבסוף, הם קיימו יחסי מין במכונית שלו. "זה היה כמו להיות שוב מאהבים בני 17 ויחסי המין היו טובים בדיוק כמו שהיה לנו 16 שנים", אמרה קלואי. בהמשך, היא סיפרה כי השניים המשיכו להיפגש לאורך כל תקופה הקורונה, מאחורי הגב של בני הזוג שלהם. נכון לזמן כתיבת שורות אלו, השניים ממשיכים להיפגש בסתר, כיוון ששניהם נשואים אך מעדיפים שלא לפרק את הנישואין.