טראמפ, המועמד המוביל במפלגה הרפובליקנית לקראת הבחירות לנשיאות, הופיע בפני המשתתפים בכינוס הסניקר-קון בפילדלפיה ביום שבת בערב, שם הציג את נעלי הספורט החדשות של קו "לעולם לא להיכנע".

כל המשפחה הסתבכה: איך טראמפ יתמודד עם המכה שנחתה עליו?

זוג אחד, כולו בצבע זהב עם האות "T" טבועה בצד ודגל ארה"ב מאחורי, עולה 399 דולר, בעוד הזוג השני, ללא שרוכים, זמין בצבעי אדום או לבן ומגיע למחיר של 199 דולר.

באתר הרשמי, שאינו קשור לקמפיין הנשיאות או לחברה של טראמפ אולם מנוהל על ידי חברה שנמצאת בבעלותו של הנשיא לשעבר, נכתב כי "הסניקרים של 'לעולם לא להיכנע' הן הקריאה שלכם בעצרות בדמות נעל. תקשרו את השרוכים וצאו מוכנים לכבוש". האתר גם מציע בושם ומי קולון תחת השם "ניצחון 47" לציון המספר שבו יופיע טראמפ ברשימת הנשיאים אם ינצח בנובמבר הקרוב.

"זה משהו שדיברתי עליו במשך 12, 13 שנה", אמר טראמפ. "ואני חושב שזו תהיה הצלחה גדולה". לפי הדיווחים, הוא זכה לתשואות, אולם נשמעו גם קולות בוז בקרב הקהל.

הצגת הנעליים הגיעה על רקע פסיקת בית המשפט בניו יורק במשפט האזרחי שהתנהל נגד האימפריה הכלכלית של משפחת טראמפ בשל עבירות מרמה. טראמפ נדרש לשלם קנס של 354.9 מיליון דולר, ובסך הכול 359.9 מיליון דולר עם תוספת הריבית, ובנוסף נקבעו כי הוא ובניו, אריק ודונלד הבן, לא יוכלו לנהל עסקים בניו יורק למשך שלוש שנים.