לרגל חג הפורים, עשרות מתנדבים ומתנדבות של עמותת 'סאנשיין' לחיזוק הקשר עם יהדות התפוצות ועובדי תמ"מ ארזו השבוע אלפי משלוחי מנות ליהודים בתפוצות. יו"ר העמותה בת גלים שער: "השנה יותר מתמיד חשוב לחזק את הקשר עם אחינו ואחיותינו בתפוצות".

אחרי האמירה ההזויה על החטופה ש"הלכה לאיבוד": ראש ממשלת אירלנד התפטר
תומכים או מתנגדים? כך השפיעה המלחמה על יחס העולם הערבי לחמאס | סקר

מתנדבי ומתנדבות עמותת 'סאנשיין' לחיזוק הקשר בין ישראל ליהדות התפוצות ארזו השבוע אלפי משלוחי מנות בשם חיילי צה"ל וישראלים ליהודי התפוצות במסגרת מיזם 'קונקשן' שמבקש להוקיר את יהודי התפוצות על תמיכתם הגדולה בצה"ל ומדינת ישראל מתחילת המלחמה. העמותה הצטרפה ההסברתי להעלאת המודעות ל-134 חטופים שעדיין נמצאים בעזה, והדביקה סרטים צהובים שמסמלים את המאבק להשבת החטופים על אלפי החבילות שמוטסות בימים אלה ליהודים בכל ברחבי העולם.
 
כאמור, במסגרת המיזם נארזו בשבועות האחרונים אלפי משלוחי מנות בשם חיילי צה"ל ואזרחי ישראל במטרה להודות ליהדות התפוצות על התמיכה בישראל לאורך המלחמה, ולחזק אותם בהתמודדות המורכבות אל מול גל האנטישמיות שחווים בתקופה זו.

עמותת סאנשיין (צילום: טל בואנו, ארקיע)
עמותת סאנשיין (צילום: טל בואנו, ארקיע)


משלוחי המנות נארזים במפעלי תמ"מ בנתב"ג, אותם יקבלו הנוסעים והנוסעות שיוצאים ליעדים שונים בעולם מדיילי חברות התעופה ארקיע וישראייר ויעבירו אותם ליהודי הראשון שיפגשו עם נחיתתם בחו"ל. למשלוחי המנות מצורפות ברכות באנגלית, צרפתית, ספרדית, גרמנית ושפות נוספות, ועל גביהן מודבקים שמות חיילים ומפקדים בצה"ל, שמוקירים תודה ליהודים שיקבלו אותו בתפוצות. מיזם 'קונקשן' מתקיים בשיתוף עם תמ"מ, ישראייר וארקיע והוא הראשון שבאירועי יום האחדות שיתקיימו בתאריך ה-9.6 במהלכם ייערכו מאות אירועים ממשלתיים, בית-ספריים וקהילתיים ברחבי הארץ ובעולם. 

בת גלים שער, יו"ר עמותת סאנשיין שביחד עם בעלה אופיר ייסדו את מיזם 'קונקשן' ומיזם יום האחדות לזכר בנם גלעד, הי"ד: "מאז פרוץ המלחמה נרתמו יהודי התפוצות בצורה מדהימה לחיזוק החיילים והעם בישראל. במקביל לתמיכתם בנו, הם מתמודדים בגבורה עם גל אנטישמיות חריף. לכן, השנה יותר מתמיד חשוב לנו לחזק את הקשר עם אחינו בחו"ל, להודות להם על תרומתם ולשלוח חיבוק חם ומאחד".