מושל מרילנד, ווס מור, חשף כי הצוות של אוניית המטען שפגעה בגשר בבולטימור וגרמה לקריסתו הלילה (שלישי) שלח הודעת חירום על בעיות מערכת החשמל, ובעקבות זאת הופסקה התנועה וכך נמנע אסון גדול יותר. כוחות ההצלה ממשיכים לחפש אחרי לפחות שישה נעדרים.

כשנה לאחר הטביעה המסתורית באיטליה: מעורבות איש המוסד לשעבר נחשפת

התאונה החריגה התרחשה סמוך לשעה 1:30 לפנות בוקר (שעון מקומי). האנייה דאלי שנושאת דגל סינגפור ואשר הופעלה על ידי חברת מארסק, יצאה מנמל בולטימור בדרכה לסרי לנקה כאשר היא לפתע היא פגעה באחד מעמודי הגשר. כתוצאה מכך, קרס מקטע מהגשר שמגיע לאורך של יותר מ-2.6 ק"מ.

לפי הרשויות, על הגשר היו מספר עובדים שתיקנו מהמורות בכביש והם נפלו למים של נהר פטפסקו. המושל מור הכריז על מצב חירום וכוחות גדולים החלו בחיפושים אחרי הנעדרים, כאשר שניים חולצו, אחד ללא פגע והשני אושפז במצב קשה מאד. עוד שישה בני אדם עדיין נעדרים באופן רשמי החיפושים נמשכים באמצעות סירות וצוללנים. זוהו גם חמישה כלי רכב מתחת למים, אולם נמסר כי אין קורבנות שהיו בתוך המכוניות.

בצילומים של רגעי התאונה, נראים האורות על האונייה כבים לפתע וכלי השיט החל לשנות כיוון, וכאשר הם חזרו לפעול, כבר היה מאוחר עבור הצוות לעצור את ההתנגשות בגשר. לפי המושל, הצוות הספיק לשלוח הודעת חירום לגורמים הרשמיים על בעיית החשמל ובכך סייע להציל חיים ולמנוע אסון כבד יותר. "היו לנו אנשים שהצליחו לעצור את זרם התנועה כדי שלא יהיו עוד מכוניות על הגשר", אמר. "האנשים האלה גיבורים, הם הצילו חיים".

קריסת הגשר, שנפתח בשנת 1977 ואשר מהווה חלק מהכביש הפנים-מדינתי 695, צפויה לעצור עד להודעה חדשה את הפעילות בנמל בולטימור, החשוב ביותר בארה"ב עבור משלוחי ייצוא וייבוא של כלי רכב, בעיקר של היצרניות ניסאן, טויוטה וג'נרל מוטורס. נכון להיום, יש יותר מ-40 כלי שיט שעדיין נמצאים בתוך הנמל ולא יכולים לצאת ולפחות שלושים כלי שיט עדכנו כי הם אמורים להגיע לבולטימור וככל הנראה יופנו לנמלים אחרים בחוף המזרחי שהעומס בהם יגבר.