הסנאטור היהודי-אמריקאי לשעבר, ג'ו ליברמן, שהיה מועמד לסגן הנשיא מטעם המפלגה הדמוקרטית, לצדו של אל גור בבחירות הדרמטיות של שנת 2000, הלך אמש (רביעי) לעולמו בגיל 82. משפחתו מסרה כי הוא מת בעקבות סיבוכים אחרי נפילה.

טראמפ צריך לדאוג? הסיוע האסטרטגי שמציע אובמה לממשל ביידן | דיווח
האריס נגד נתניהו: "מבצע ברפיח יהיה טעות, עלול להשליך על היחסים עם ישראל"

ליברמן ייצג בסנאט את מדינת קונטיקט מ-1989 עד 2013, ואף כיהן כראש ועדת הביטחון הלאומי של הסנאט לאחר אירועי 9/11. עמדותיו נחשבו למתונות בקרב המפלגה הדמוקרטית, ולעיתים אף השיקו לאלו של המפלגה הרפובליקנית, אך כראש הוועדה לביטחון לאומי היה מהגורמים המכריעים שהביאו לביטול מדיניות "אל תשאל - אל תספר", שנועדה לשמור חיילים להט"בים בארון. 

פסגת הקריירה הפוליטית שלו הייתה כאמור, ב-2000, אז נבחר להיות סגנו של אל גור במירוץ לנשיאות מול ג'ורג' בוש הבן. הייתה זו אחת ממערכות הבחירות הדרמטיות ביותר בעשורים האחרונים, כאשר גור זכה במספר הקולות הגבוה ביותר, אך הפסיד במניין האלקטורטים. 

ראש הממשלה בנימין נתניהו ספד לו: "ג'ו היה משרת ציבור מהשורה הראשונה, פטריוט אמריקאי שפעל רבות למען העם היהודי והמדינה היהודית. בפגישתי הראשונה איתו, לפני עשורים, נדהמתי מהיושרה, ההגינות והאומץ האזרחי שלו. היה לו מצפן מוסרי חזק, הגיון בריא ואומץ להתייצב לצד האמת".