כרטיס לוטו, שנרכש במדינת אורגון, הוא הזוכה היחיד בפרס הראשון של יותר מ-1.3 מיליארד דולר בהגרלת הפאוארבול שהתקיימה בארה"ב הלילה, פחות משבועיים אחרי שכרטיס יחיד זכה ביותר מ-1.13 מיליארד דולר בהגרלה מקבילה.

זוכה בלוטו ב- 12 מיליון ש"ח: "לבריאות אין מחיר!"

הבעלים של הכרטיס מאורגון הצליח לנחש את כל המספרים שיצאו בהגרלה הלילה - 22, 27, 44, 52, 69 והפאוארבול האדום 9 - וגרף את הפרס בשווי של 1.326 מיליארד דולר, אחרי 40 הגרלות ללא זוכים בפרס הראשון. מדובר בפרס הרביעי בגובהו בתולדות הגרלת הפאוארבול שמתקיימת ב-45 ממדינות ארה"ב, בוושינגטון הבירה, בפוארטו ריקו ובאיי הבתולה האמריקאים, והשמיני בגובהו בהגרלות הלוטו בארה"ב.

הזוכה האלמוני, ששבר את הסטטיסטיקה של סיכוי זכייה של אחד ל-292.2 מיליון, יוכל לאסוף את הסכום ב-30 תשלומים שנתיים, שגדלים בחמישה אחוזים בכל שנה או בתשלום חד פעמי במזומן בסכום של 621 מיליון דולר, כל זאת לפני תשלום מס.

ההגרלה התעכבה בשעות אחדות, כאשר המארגנים הסבירו כי באחד האזורים שמשתתפים בהגרלה היה צורך בבדיקה נוספת של הכרטיסים. "החוקים דורשים שכל כרטיס שנמכר ברחבי המדינה ייבדק ויאומת מול שתי מערכות מחשב לפני ההגרלה", נמסר. "זה נעשה כדי להבטיח שכל כרטיס נספר ויש לו סיכוי שווה לזכות. הלילה, אחד האזורים נזקק לזמן נוסף כדי להשלים את התהליך".

לפני כשבועיים, זכה כרטיס שנרכש בניו ג'רזי בפרס הראשון של 1.13 מיליארד דולר בהגרלת המגה מיליונים האמריקאית, אחרי קרוב לארבעה חודשים בלי אף זוכה. מדובר בפרס החמישי בגודלו בתולדות ההגרלה שמתקיימת ב-45 ממדינות ארה"ב, במחוז קולומביה של הבירה וושינגטון ובאיי הבתולה האמריקאים.