תקרית אנטישמית בצרפת: כוחות המשטרה עצרו גבר בן 32 מאזור פריז בחשד שחטף צעירה יהודייה, אנס אותה ואיים לרצוח אותה כדי "לנקום על פלסטין".

הסייבר על המוקד: הסנקציות החדשות של ארצות הברית נגד איראן
טראמפ: "ביידן לא חבר של ישראל, האנטישמיות במדינה - באשמתו"

לפי הפרטים שפורסמו בתקשורת, הצעירה בת ה-26 פגשה את החשוד באפליקציית היכרויות בשבוע שעבר והם החלו במערכת יחסים בהסכמה. אולם המצב השתנה באופן קיצוני בסוף השבוע האחרון, כאשר האישה הגיעה לביתו של החשוד בז'נוויליה, פרבר בצפון מערב פריז.

מהדיווחים עולה כי החשוד מנע מהצעירה לעזוב את המקום ולקח את הטלפון שלה והחל לשלוח הודעות לאמה ולחבר לשעבר של הצעירה. בין השאר, הוא כתב "בהצלחה, לעולם לא תמצאו את בתכם שוב, לא תראו אותה לעולם שוב. אני אהפוך את בתכם לזונה", בעוד שבהודעה אחרת הוא הצהיר כי הוא רוצה "לנקום על פלסטין".

רק ביום ראשון בבוקר, הצליחה הצעירה להגיע שוב לטלפון והתקשרה לאמה לעזרה. בסיוע של מומחים מיחידת ההתערבות המיוחדת של המשטרה, שמתמחה בפשעים חמורים, אותר המיקום המדויק וכוחות מיוחדים הצליחו לחלץ את הצעירה ולעצור את החשוד על עבירות של חטיפה, חטיפה ואיומים במוות. עם זאת, היום הודיעה התביעה כי הוא יועמד לדין בעוד חודשיים על עבירות של שימוש בסמים ואיומים במוות בכתב על רקע דתי, בעוד שמתקיימת חקירה נוספת על החשד לאונס.