ממשיכה לנסות: קוריאה הצפונית ביצעה הלילה (רביעי) שני ניסויים של שיגור טילים מעל שטח יפן, על פי דובר מטעם המטות המשולבים של קוריאה הדרומית. הניסוי השני התבצע כשעתיים לאחר שיגור הטיל הראשון אשר נכשל, אך עדיין לא ידוע האם השיגור השני היה מוצלח.



עוד עולה, כי קוריאה הצפונית ירתה טיל מהעיר וונסאן הנמצאת בחוף המזרחי שלה, על פי הדובר מטעם המטות המשולבים של קוריאה הדרומית. מדובר בטיל מדגם "מוסודן" המיועד לטווח בינוני. במדינה הדרומית חושבים כאמור, כי הניסויים כשלו אבל לא הרחיבו בנושא. כזכור, המדינה הדיקטטורית ביצעה לפחות ארבעה ניסיונות קודמים השנה כדי לבדוק סוג זה של טילים.



בתוך כך, ארצות הברית הודיעה כי עוד מוקדם לדעת אם שיגור הטילים היה מוצלח ומהו סוגם אך הודיעה כי למרות שהטיל יכול להגיע למרחק של 400 קילומטרים, אין סיכון למדינות בצפון אמריקה.



קוריאה הצפונית ערכה ניסוי בטיל ה"מוסודן" בחודש מאי, אבל הוא התפוצץ לאחר שטס במשך שתיים עד שלוש שניות, על פי משרד ההגנה של ארצות הברית. בנוסף, בסוף חודש אפריל, בוצע ניסוי לטיל וגם הוא כשל. ביום השנה של מייסד המדינה, יום ההולדת של קים איל סונג, שוגר טיל "מוסודן" שהסתיים בכישלון. כל השיגורים היו מעיר הנמל הצפון קוריאני של וונסאן.