המפורסמים לא נשארו אדישים: סלבס רבים צייצו בטוויטר היום (שישי), לאחר אירוע הירי הקשה בדאלאס, טקסס, בו במהלך הפגנה נגד אלימות משטרתית, נורו למוות חמישה שוטרים ושישה נפצעו. בין היתר, דונלד טראמפ, המועמד לנשיאות ארצות הברית מטעם המפלגה הרפובליקנית כתב: "תפילות ותנחומים לכל המשפחות שנהרסו בעקבות האירועים הקשים שקרו בארצנו".



הזמרת מנדי מור: "שברון הלב מהחדשות רק מכעיס והורס. אני מרגישה אבודה".

הקומיקאי קווין הארט: "השלום זה המסר, עין תמורת עין משאיר את כולם עיוורים".

הזמרת ניקי מינאז': "מקווה שרוחו של מלקולם אקס תקום לתחייה בתקופה שכזו".

השחקנית זוכת האוסקר פטרישיה ארקט: "כרגע שמעתי על הירי בדאלאס. תפסיקו בבקשה להרוג אחד את השני - ללא אקדחים, ללא אלימות. בלי רציחות".

הכומר ופעיל זכויות האדם אל שרפטון: "כרגע התעוררנו מהחדשות המזעזעות בדאלאס, הריגת אנשים זה דבר אסור ובלי ניתן לשקמו. אנחנו נגד כל הרציחות באשר הן".

הזמר ג'ון לג'נד: "הירי בדאלאס הנו נוראי. להרוג שוטרים זה דבר שאסור לשתוק עליו ואינו מסייע לנו להרגיש בטוחים. להיות נגד הרג שוטרים אינו משתווה לעודד הרג שוטרים. אנחנו צריכים שלום בארצנו".


כזכור, אירוע הירי החל מהפגנה שקטה נגד אלימות משטרתית לפני שהפך לזירת פיגוע. ג'י.ג'יי מקארתי שנכח במקום אירוע הירי, אמר כי בהתחלה חשב שזה זיקוקים ואז הרעש התגבר והמפגינים הבינו שזה ירי. "זה נמשך זמן מה", אמר מקארתי והוסיף כי המונים רצו לתוך חניון סמוך ומהר מאוד נמלטו גם ממנו לאחר שפשטה הידיעה כי יש צלף באזור.



עדת ראייה נוספת, קלריסה מיילס, אמרה שהיא אכלה בסניף מקדונלד'ס כאשר המחאות הלא אלימות פתאום הפכו לכאוס. "כולם צרחו, אנשים התרוצצו", היא סיפרה, "שמעתי לפחות 30 יריות". בן פרגוסון, המתגורר באזור, סיפר כי מיד לאחר היריות שוטרים כרעו מאחורי כלי רכב בעוד שאחרים התקרבו למקום כשהם מחזיקים מגנים. עוד הוא אמר כי קצינים סיירו ברחובות ובחניונים מסביב, כשהם מחפשים את היורה.



לאחר האירוע נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, התייחס לאירוע מפולין, שם הוא נמצא לרגל ועידה של נאט"ו ואמר: "אני מודה לנשיא הפולני ורוצה להתחיל במספר מילים על המצב בארצות הברית ובמיוחד בדאלאס, טקסס. הצוות עדכן אותי לגבי האירוע, דיברתי עם ראש עיריית דאלאס, מייק רולינס והבעתי את תנחומיי לעם האמריקאי", אמר אובמה.



עוד אמר הנשיא אובמה: "אנחנו לא יודעים עדיין את העובדות על המתקפה הנוראית על כוחות המשטרה. אנשים מנסים לעשות את העבודה שלהם על מנת לשמור על החוק ו-12 שוטרים נורו, חמישה נהרגו. אזרחים נפצעו ואנחנו מתפללים לשלומם". עוד הוסיף הנשיא: "כפי שאמרתי לראש העיר רולינס, אנחנו מזועזעים מהאירועים ומביעים את תנחומינו כלפי משפחות ההרוגים. יש מספר חשודים ואנחנו נחקור את המניעים ואין מחילה לתקיפות הללו. ה-FBI נמצא בקשר עם המשטרה והיורים יבואו על חשבונם".