דונאלד טראמפ התראיין הלילה (שישי), לתוכניתו של שון האניטי ברשת פוקס והתייחס לסוגיות העיקריות אשר מעסיקות את המפלגה הרפובליקנית. חלק גדול מהראיון התייחס לישראל, ובדגש על יחסו של אובמה אליה. כאשר נשאל טראמפ כמה חשובה הברית בין ארצות הברית לישראל, ענה שאובמה חיבל במערכת היחסים בין המדינות. "ישראל חשובה ביותר, מה שאובמה עשה לישראל זה בושה, איך הם עדיין מדברים איתנו, הם מדברים עם אובמה מתוך הרגל, הם מסכימים שהוא היה נורא, תראה מה שהוא עשה עם ישראל".



כמו כן התייחס טראמפ לעסקת הגרעין בין ארצות הברית והמעצמות לאיראן, "מספיק להסתכל על העיסקה עם איראן, שזאת עיסקה כזאת נוראית. אובמה הוא הדבר הגרוע שקרה לישראל, יש לי חברים יהודים שכבר לא תומכים בו, אבל אלה שכן, אני חושב שזה מתוך הרגל".


כמו כן, בראיון טען טראמפ כי הוא המועמד השמרן ביותר במירוץ למועמדות הרפובליקנית. "הייתי קורא לעצמי שמרן עם הגיון בריא, זה מונח שאף אחד לא שמע עליו לפני כן, כי חשבתי עליו לפני יומיים". בנוסף, טראמפ ציין כי בנושאי צבא, הגירה לא חוקית, מסחר או ביטחון לאומי, הוא המועמד השמרן ביותר. טראמפ התייחס גם לסקרים החיוביים ואמר כי "כל סקר שנערך, אני מגיע למקום הראשון, לא באחוז או שניים, אני מגיע למקום הראשון ב60-70%". אם כי חשוב לציין כי בסקרים האחרונים שנערכו לקראת הפריימריז הרפובליקניים, טד קרוז עוקף את טראמפ שנמצא במקום השני בלבד.