פסים אישיים בבחירות לנשיאות ארצות הברית:המועמד הרפובליקני לנשיאות, דונלד טראמפ, ממשיך את הטון החריף נגד המועמדת הדמוקרטית לנשיאות, הילרי קלינטון. "העם האמריקני לא יכול לקבל מישהי שאומרת שיש לה 'קצר חשמלי'. תזכרו, דאעש מסתכלים עליה וחולמים שהיא תהייה הנשיאה האמריקנית", אמר טראמפ בכנס בחירות בניו המפשייר והוסיף: "הם מסתכלים ואומרים; 'זה לא באמת קורה לנו, כמה שזה טוב. הם פשוט מסתכלים מפנטזים על בחירתה ואומרים: "זה מה שאנחנו רוצים". בנוסף, בסרטון לעגני שפרסם בפייסבוק כתב טראמפ: "הילרי הפתלתלה לא ראויה להיות הנשיאה הבאה שלנו".




הסרטון הלעגני שפרסם טראמפ:






טראמפ המשיך בטון התוקפני ובעצרת בניו המפשייר, כינה את קלינטון "מפלצת" ו"לא יציבה" ולעג למבקריו על הטענה שקלינטון נראhת מתאימה יותר להיות נשיאה: "אתם אומרים שהיא נראת נשיאה? אני זה שנראה נשיא". והוסיף: "אני מקבל בעיטה מכל מיני אנשים מטומטמים שאומרים 'אתם יכולים לסמוך על טראמפ שיחזיק בנשק הגרעיני?' אתם יודעים שזה סיפור מומצא שלהם, הם מוציאים מליארדים על הסיפורים האלו אבל אנשים לא קונים את זה".



השימוש במונח 'קצר חשמלי' על ידי קלינטון היה כשענתה לעיתונאי ברשת פוקס ניוז כשנשאלה בנוגע לפרשת המיילים. "אני דיברתי אמת", ענתה בקשר לחקירתה ב-FBI. "מה שאמרתי להם עולה בקנה אחד עם מה שאמרתי בפומבי, ככל הנראה היה לי 'קצר חשמלי' ואנסה להיות ברורה".



הילרי קלינטון. צילום: רויטרס
הילרי קלינטון. צילום: רויטרס


בסקר של העיתון ה"וושינגטון פוסט" ורשת ABC מובילה קלינטון על טראמפ ב-8 נקודות כשהיא זוכה ב-50% מהקולות לעומת 42% של טראמפ. בסקר נוסף שפורסם הלילה ברשת רויטרס מובילה קלינטון על טראמפ ב-3 נקודות בלבד. קלינטון זוכה לתמיכה מוגברת בימים האחרונים בעקבות הביקורת החריפה על דבריו של טראמפ שתקף את המשפחה המוסלמית שאיבדה את בנם בעיראק. בסקר מלפני יומיים זכתה קלינטון לתמיכת שיא והגיעה לפער של 15 נקודות על טראמפ.