רוסיה נגד רובי ויליאמס: מאז ומעולם ויליאמס נחשב לילד הרע של תעשיית המוזיקה העולמית, וחיבתו לדרמה לא חדשה. אבל נראה שהפרובוקציה הנוכחית תעלה לו ביוקר, או לפחות בחתימה אחת פחות בדרכון. התקשורת ברוסיה מדווחת כי בעקבות שיר הקאמבק החדש והפוגעני של ויליאמס - Party Like A Russian, נאסרה על הזמר הכניסה למדינה. ועל מה כל המהומה אתם תוהים? בווידאו של השיר נראה ויליאמס כאוליגרך רוסי שחי חיי הוללות ומוקף בבחורות יפות, כשמילות השיר מדברות על כך שהוא – חוגג כמו רוסי. 


חובבי המוזיקה ברוסיה פחות התחברו להומור של ויליאמס, טענו כי השיר הוא בעצם התנגחות בנשיא ולדימיר פוטין. לעומתם קולות אחרים טוענים שהשיר גובל בתועבה. גם ערוצי הטלוויזיה במדינה לא אהבו את היצירה של ויליאמס, ואחד הערוצים אף הקדיש תוכנית מיוחדת לנושא בה נטען כי ההתנגחות בתרבות הרוסית נובעת מניסיון להציל את הקריירה הדועכת של ויליאמס. בהחלט אאוצ'.

אם אתם רוצים עוד מרובי ויליאמס – האלבום החדש שלו ובתוכו גם הסינגל מעורר המהומה יצאו בארבעה בנובמבר. יש למה לחכות!




הרולינג סטונס באלבום חדש


ואם באלבומים חדשים עסקינן – לאחר גל שמועות ושלל ספקולציות – הרולינג סטונס הודיעו באופן רשמי בסוף השבוע – אלבום חדש של האבנים יצא לאור בסוף השנה. האלבום הזה יוצא יותר מעשור מאז אלבום האולפן האחרון של הסטונס שיצא ב-2005. אם אתם מצפים לטקסטים וללחנים של מיק ג'אגר וקית' ריצ'ארדס – צפויה לכם הפתעה. לא מדובר על שירים מקוריים של הסטונס אלא על אלבום קאברים של יצירות בלוז גדולות.

אגדת הגיטרה אריק קלפטון משתתף גם הוא באלבום, ממנו יצא כבר סינגל ראשון לעולם. אם קשה לכם להתאפק תוכלו לרכוש את האלבום כבר עכשיו במכירה מוקדמת באתר הלהקה, על גבי דיסק, ויניל או בגרסא דיגיטלית. לחנויות הוא יתגלגל – רק בשניים בדצמבר.