שדר הרדיו והספורט מאיר איינשטיין דיבר היום (ראשון) בתוכנית הרדיו שלו ב-103FM על מחלת ניוון השרירים בה לקה, וגילה כי השדר שעימו, יוני הללי, הגיב באופן הדביק ביותר למצבו. "מי לדעתך היה הדביק ביותר?", שאל איינשטיין את השדר שלצידו, רון קופמן, שאחרי כמה התחמקויות ניחש נכונה. "שמע היו כל כך דביקים... אבל בטח יוני, אבל אתה יודע הוא חיפאי, עזוב נו, אבל זה שבאמת הקצת זמן לדבר עם יוני זה אומר שאתה בריא לחלוטין, כי אני, במצבי אני לא מסוגל לדבר איתו".





בשלב זה, התערב הללי בשיחה ותהה: מה הגזמתי? יא מאיר, איפה הדביקות הייתה מאיר? דואג לך, מתעניין בשלומך, שיחה אחת עניינית וטובה", אבל קופמן חתך אותו ושאל: "מתי היית ענייני בחייך?"



בשלב זה האשים הללי את איינשטיין כי הוא הגזים ואף טען כי הוא מסית את האולפן נגדו. בשלב זה קופמן החל להגן על הללי והסביר: "יוני הוא איש טוב, אבל הוא טרחן. אני חי פה כל יום עם זה", ואיינשטיין עקץ: "טוב, הוא ניצול שריפה".



מליניאק, שעד כה היה שקט, הזכיר למאיר איינשטיין שלפי הכללים שהוא קבע, "לא עושים פה הנחות לאף אחד, אז קוף אל תתחיל להיות לי רך", אך קופמן הגדיר את עצמו לא כרך אלא כרכרוכי, ואז הציע לאיינשטיין: "בוא נהרוג מישהו, הרבה זמן לא הבאנו גופה".



הללי קטע בשלב זה את השיחה עם סקופ מפתיע ושאל את איינשטיין מתי הוא הספיק להתראיין. איינשטיין התפלא לנוכח השאלה ויוני הרחיב: "יש פה פוש" 'מאיר איינשטיין: רוצה לשדר כל עוד אני יכול". איינשטיין הכחיש את הראיון ואף אמר שמעולם לא אמר דבר כזה, מה שגרם למליניאק וקופמן לפנטז על תביעה, אך אז שאל מליניאק את איינשטיין: "רגע, אתה מכחיש שאתה אוהב לשדר?"